Inlägg från: skrutthumlan2 |Visa alla inlägg
  • skrutthumlan2

Scrapträsket 2

jäkla skiiiiiiiiit! Höll på med en fiske LO som skulle bli så fin, skulle bara skära till lite papper med fiskar på (kolla denna länk www.minneskatten.se/butik/index.php&cPath=65_121_133&products_id=471
    men jag lyckades skära åt fel håll! Vill ju inte att fiskarna och vågorna ska gå horisontellt iställer för vågrätt....
    Gud, va irriterande!!! Vill ju inte köpa ett nytt papper som kostar 40kr i frakt!
    Ingen som sett detta papper ngn stans där de har fraktfritt?

• skrutthumlan2

carolina 1979, gillade grattiskortet jättemkt! Du har ingen sådan här rolig sax då som klipper lite sicksack eller annat mönster? DÅ behöver ju inte fotomattan klippas helt rakt tänkte jag!

• skrutthumlan2

carolina 1979, ja en skärmaskin är kanon!
    Köpte min ganska billigt och använder den hela tiden!

• skrutthumlan2

Har lagt in en bild på min fiske LO, blev inte lika fin nu när jag klippt pappret fel. Men min fråga är om fotot i högra övre hörnet ser kontigt ut när jag klippt till det....ville inte ha med en ful kille som stod i bakgrunden:)
    Tips på förbättringar innan jag klistrar? Kommer skriva ngt i övre vänstra hörnet sen.

• skrutthumlan2

minneskatten.se
    men tyvärr har de ju en fraktavgift....så om man bara ska köpa en skärmaskin så blir det dyrare! Du får kolla runt på olika affärer och på internet!

• skrutthumlan2

carolina 1979, såg det inte konstigt ut i högra övre hörnet?

• skrutthumlan2

såg just att minneskatten.se inte har ngn skärmaskin kvar...tror min kostade 79kr och jag tycker den funkar bra!

• skrutthumlan2

har sett skärmaskinen från fiskars i lite olika bokaffärer. Ser bra ut, men tyckte den var lite dyr....

• skrutthumlan2

fiskars skärmaskin har jag sett på bokia bland annat!

Svar på tråden Scrapträsket 2