Inlägg från: skrutthumlan2 |Visa alla inlägg
  • skrutthumlan2

Scrapträsket 2

idag var jag och reklamerade min hörn punch, hon i kassan var nog inte den smartaste, när jag sa att jag ville reklamera punchen för att den var trasig, så sa hon, nej, den här brukar komma i en plastförpackning....ja och hur tror du att man kan använda ngt och fortfarande ha kvar den i förpackningen???
    Fick en ny i alla fall ,som jag hoppas håller bättre. Otroligt att samma punch kostade 30 kr mer på det här stället! Trots att det var bokia båda två!

• skrutthumlan2

Ngn som vet om sense gelpennor är syrafria?har mailat o frågat dem, men det lär ju dröja innan jag får svar....

• skrutthumlan2

jo79 vart ser man att det är fraktfritt på annascrappbooking?

• skrutthumlan2

Nu är jag klar med min andra LO! Skriv gärna vad jag kan göra bättre!

• skrutthumlan2

Ännu en Lo i mitt galleri:)
    Frågan är om den vänstra LOn ska ha lite "stenar" runt korten som jag har på den högra LOn...

• skrutthumlan2

Fick en jättefin bröllopspresent av en avlägsen kompis som bor i Tyskland. Hon skickade även med ett ganska stort kort på sig själv, taget i studio. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med kortet, vill inte ha det framme o inte i album (är som sagt inte nära vänner, så jag funderar på att göra en LO med fotot och skicka tillbaka det till henne. Är det en du idée? Hon kanske blir sårad att jag inte vill ha kort på henne....

• skrutthumlan2

Har ett litet problem, skulle vilja ha med vår bröllopsannons från tidningen på en LO, men tidningspapper är väll knappast syrafritt...kan man plasta in pappret eller ngt? Eller är det helt kört?

• skrutthumlan2

tack för alla tips!
    Just om annonsen blir gul gör ju inte så mkt, men det är inte så kul om allt omkring också blir gult...eller det kanske inte heller gör ngt...
    Smart att scanna in annars!

• skrutthumlan2

äntligen hittade jag hit, undrade vart ni tog vägen:) fick tips om att tråden flyttats!

• skrutthumlan2

cia o krabaten!
    Bra länk! SKulle vilja hitta mer info om vad som hände 1927, då min mormor föddes...hon föddes dessutom i Ungern...knepigt det där!

Inget scrapbook ställe som har gratis frakt för tillfället:)

• skrutthumlan2

ngn annan än jag som har hörn hjärte stansar från fiskars? Reklamerade min första, men jag tycker att det är ett lotteri om det blir bra eller inte:(

• skrutthumlan2

har kickispyssel fri frakt? ngn som har adressen dit?

• skrutthumlan2

hittade sidan, men inget jag ville ha:(

• skrutthumlan2

en ny dubbel LO i mitt galleri, den vänstra LOn saknar rubrik än så länge,har problem med skrivaren.....risa o rosa gärna:)

• skrutthumlan2

någon med bra minne som kan hjälpa mig? har sett på ngn av ovanstående web sidor att man kan köpa papper som är för olika månader, det står tex march, june etc på pappret o så är det olika mönster. Ngn som vet vart man kan beställa dem?

• skrutthumlan2

tusen tack för hjälpen!
    Såg just ett perfekt papper för mina hund LOs som jag precis har gjort:(

• skrutthumlan2

åh, lycko er som kan gå på mässan! Jag vill också gå! Kommer det ingen mässa till Stockholm snart?

• skrutthumlan2

vad är chipbord egentligen?

Pyret78- hmmm kanske ska gå på den mässan då...

• skrutthumlan2

appropå stämplar, måste snart skicka ut tackkort för bröllopspresenterna. Skulle vilja hitta en stämpel där det stod typ " tack för uppvaktningen på vår bröllopsdag". Ngn som har sett ngt sådant? Man kan ju beställa egendesignade på inkywings men då måste jag vänta till oktober med att beställa....

Svar på tråden Scrapträsket 2