Inlägg från: BabyJia |Visa alla inlägg
  • BabyJia

Scrapträsket 2

Hej Hej

Joinar denna tråden...då jag ska sätta igång å scrappa igen.
    Nu måste jag fråga er vart ni helst handlar? Jag har kikat igenom nåra av dem länkarna å de e ju inte en länk direktSkrattande
    Bara för å va nyfiken så undrar jag vart ni oftast beställer ifrån? Tänkte om de finns nån lite större prisskillnad på produkterna mellan nåra av shopparna?
    Vet ju att man kan få tag på mycket på tradera, men vill nu först ändå beställa lite som man kan komma igång me.

• BabyJia

Oki...tack. Ja, de gäller å va uppmärksam. De e verkligen en djungel assåSkrattande
    När jag ändå e igångGenerad Vilka verktyg e ett MÅSTE...förstår att saxar e bra å de har jag från panduro...tre olika. Vad finns de mer som känns som ett måste?

• BabyJia

va gör den öljettsättaren för nytta om man ändå måste ha nåt verktyg för å göra hål? behövs de flera verktyg för å sätta fast en öljett?Fundersam

då ska jag kika efter skalpell å så...för jag har märkt tidigare att de blir inte så bra me sax alltid.

• BabyJia

Mella72 Ja, de e ju smartare...jag kommer nog ifund me allt när jag kommit igång bättre å vet lite hur man kan använda allt.

• BabyJia

Just de...å undrar ni varför jag e inne å kikar hos er så e de för kika på era LO's självfalletFlört

• BabyJia

Lovar att detta blir min sista fråga för idag.

Sån där chalk...sån man snyggar te kanterna me bla...ska den bli värmd?

• BabyJia

I vilket format scrappar ni mest i? Finns de album utan sidor i 12*12 format? För jag har bara sett me sidor å jag vill kunna sätta in mina sidor sedan i plastfickor.

• BabyJia

pylle ja, de kan man iofs oxå göra...så kan man leta album under tiden.

Men bra, då vet jag att de finns.

Svar på tråden Scrapträsket 2