Inlägg från: BabyJia |Visa alla inlägg
  • BabyJia

Scrapträsket 2

yes yes...har kollat ut flera ggr nu för å se om jag kunde få syn på postbilen å nu fick jag de äntligen. Så om en stund får jag post å man kan alltid hålla tummarna på att jag får mina bilder idag...fast tror de bara e en gnutta chans dock.

• BabyJia

Loppan79

Jo, men de va ju bra tips...lätt å göra egna oxå, så de ska jag nog göraGlad

• BabyJia
    Marajjah skrev 2006-08-31 15:14:14 följande:
    BabyJia skrev 2006-08-31 12:31:44 följande: yes yes...har kollat ut flera ggr nu för å se om jag kunde få syn på postbilen å nu fick jag de äntligen. Så om en stund får jag post å man kan alltid hålla tummarna på att jag får mina bilder idag...fast tror de bara e en gnutta chans dock. Har du också beställt från Pixaco? Mer än 150 bilder? När la du ordern? Jag la min den 4/8 och fick bilderna i måndags (28/8)...JohannapannaJag ska också göra månadslayouter till Filip. Tyvärr har jag inte fått tummen ur.. än och FIlip är ju 2 år nu så det blir jobbigt! Har dock skrivit ner vad jag ska ha för info på varje månad, men hur de ska se ut vet jag rakt inte. Tänkte nog använda mig av månadspapper från Karen Foster till alla + cardstock. Sen tror jag att jag vill ha ungefär samma utseende på alla så att man ser extra mkt att det är månadsbilder och att de "hör ihop". Nåja, vi får se om jag får tummen ur ngn gång. Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Nä, jag har beställt från postfotoGlad
  • BabyJia

Har gjort ett kort nu som pappa ska få när han fyller. Blev inget krångligt...bilden blev mycket ljus, papperet e grått asså.

• BabyJia

myskatt

haha, där sa du nåt väldigt smart, för jag gick å fundera igår på om jag hade nåt kartongliknande hemma som jag kunde använda. Men kom jag på att skrivblock har jag ju flera av? NäääGeneradSkrattande

• BabyJia
    Vips skrev 2006-09-01 17:25:28 följande:
    Nu har jag äntligen lagt in bilder på scraprummet, kika gärna ni som vill
    Jösses va du va laddad me scrapsakerFörvånad Men en annan kanske lyckas samla på sej saker oxå efter ett tagGlad
  • BabyJia

jo, de vet jag...men på panduro står de tex 345*320 mm på ett album. Så jag undrar va de ska stå om de e stl 12*12Glad

• BabyJia

fnys

ahh...oki...så bra. För 109 kr verkar ändå billigt om jag ska jämföra från andra scrapsidor.

• BabyJia

Har gjort en beställning nu från panduro...tycker jag köper å köper, men ändå har jag inga papper typ när jag ska sätta mej å scrappaFundersam

• BabyJia

Kickispyssel tycker jag e väldigt bra, leveransen va mycket snabb när jag maila henne bekräftelsen på att jag hade fört över pengarnaGlad

• BabyJia
    Jo79 skrev 2006-09-02 21:55:16 följande:
    Mitt bidrag till scrappiz skiss den här veckan. Jag hinner ju aldrig scrappa!! Hade tänkt göra det igår kväll, men då somnade jag när jag nattade snuttan.... är man trött då? Mamma till KaramEllen
    FinGlad Försökte mej oxå på den skissen, men de gick åt skogen. Så jag får försöka mej på nästa skiss kanske.
Svar på tråden Scrapträsket 2