Inlägg från: BabyJia |Visa alla inlägg
  • BabyJia

Har fått se en fin variant på en scrappad tavla av en här inne...å jag skulle vilja göra nån fin tavla te sonens rum nån gång. Tänkte höra om de finns fler här som har scrappat tavlor å som jag kanske skulle kunna få kika på?Glad

• BabyJia

Påtal om alfabet...vart brukar ni handla alfabet? För jag tycker flera butiker har dåligt utbud av just de.

• BabyJia
    ellenwesterlund skrev 2006-08-29 13:53:36 följande:
    Fraise- Jag känner ingen mig i det du skrev ... Var o inhandlade några papper igår men ...känns som om det fattas "saker" för att köra igång ...Gjorde ett ryck på mitt på dan o fick fast två kort på ett papper ...ser inte riktigt bra ut tycker jag ...Var in på en butik på nätet o best. lite grejjor igår ...få se om det känns roligare att köra igång då man fått dom sakerna ...
    E samma för mej...har iofs fått ihop ett par LO's eftersom jag inhandla lite på panduro i lördags. Men nu e de stopp te jag får korten jag väntar på som ska framkallas + från två ställen jag har beställt papper osv ifrån. Fingrarna kliar å jag har flera ideer, men måste vänta lite teFundersam
  • BabyJia

Åhh...kan inte posten komma nu. Ska troligen få paket från från scrapbookbutiken idag å förhoppningsvis får jag korten jag väntar på oxå. Tänkte hänga på skissutmaningen på scrappizGlad

• BabyJia

Själv har jag beställt framkallning från Postfoto, få hoppas korten blir bra.

Svar på tråden Scrapträsket 2