Scrapträsket 2
Hade tänkt framkalla lite nyare kort, men jag har visst inte så många. Så jag får visst se te å ta mer kort märker jag ![]()
Hade tänkt framkalla lite nyare kort, men jag har visst inte så många. Så jag får visst se te å ta mer kort märker jag ![]()
jag kommer visst heller inte in där nu, men den funka igår.
jag ska nog oxå passa på å köpa den skärmattan å kniven från panduro![]()
har en undran
jo, jag gjorde en beställning från panduro nu före helgen den 23:e, men har ändrat mej å vill ändra. Då jag få bla vill beställa den skärbrädan å kniven. Men på mina sidor står det att den e dellever.
kan de va försent då? maila å fråga...men tänkte om nån här kanske visste oxå.
de va ju synd...får la skicka tebax varorna då.
kunde inte hålla mej, så jag har vart ute på panduro idag å handlat lite så jag tänkte sätta mej snart å göra ett alster.
ja, nu har jag då gett mej på å göra ett blad...de e den första...dem två andra e ett par av dem gamla jag gjort.
få se om jag gör en te sedan![]()
glömde å skriva att den finns i mitt galleri för den som vill se...
kan risa mej själv me att de ser lite knas ut me svarta bokstäver...hade passat bättre me nån brunare ton kanske. Men de fick bli de jag hade...orka inte köpa bokstäver då jag har bjöde på de på tradera![]()
sen har jag ingen chalk ännu då för å kunna göra snygga kanter.
finns att beskåda mitt andra LO i mitt galleri![]()
Har nu suttit å kollat igenom kort å så som jag ska framkalla, har även redan beställt framkallning på nåra kort som kommer te veckan. Har skrivit ner olika teman, för de kan ju va te stor hjälp när jag ska leta dekorationer å så
Har kommit fram te 23 teman hittills, så lite har jag å göra![]()
Har oxå bestämt att jag ska scrappa lite julkort å ge te de närmaste på min å sambons sida när de blir dags, men de får vänta lite ännu dock.
E de under "Nöje" som Utmaningstråden brukar läggas? Så jag kan ha koll