Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Gaahhhhh... blir TOKIG! Har en vit chalk som jag chalkade några kanter med. Men sen torkar inte den dumma färgen När jag läser på burken så står det "Pigment Brush Pad" istället för "Fluid Chalk Inkpad". Vad är det för något????? Kommer det _aldrig_ torka? VAd använder man den färgen till? Och varför ser den dumma burken precis ut som en chalk??? Har kletat vit färg på hela LOn nu

• Skumpis

annika - Tack! Hur värmer man då? Värmepistol?

• Skumpis

Mystjejen - Vilken fin dubbel du också gjort! Och vilka mysiga bilder. Önska jag också hade tagit några sådana.

Jag är nästan klar med min första dubbel Ska bara skriva massa text först Jag fick fixat till kladdet och jag skiter i att värma. Ingen ska ju pilla inanför plastfickorna iallafall *lat*

Måste också gå och lägga mig. Sambon är ute och dricker lite öl så jag får väl ge honom lite sovmorgon. Vilgot tar aldrig sovmorgon. Klockan sex är det morgon tycker han (men inte hans trötta mamma).

• Skumpis

drama - Min "Som en fisk" har ett stort foto och fyra små. Min enda LO jag är helnöjd med

• Skumpis

Pyret - Jag sitter just nu och pillar med en LO som heter "I mammas mage"

• Skumpis

Fnyz - Oj, vilken present!!! *springer och letar fel på web-butikerna*

Fnyz - Taperunner är så himla bra!!! Men som du säger så tar den fort slut och den är ju ganska dyr. Men det är rätt segt att sitta med tusen fotofix.

• Skumpis

Börjar bli klar med min första dubbel men känner mig inte riktigt nöjd. Något är "fel". Har inte monterat den än så jag tar gärna emot lite synpunkter på förbättringar.

• Skumpis

Ingen som hjälpa mig? Vill bli färdigt med den och montera klart den

• Skumpis

malinulrika - Jo, jag har satt fast bradsen runt mina fötter. Och ståltråden där i. Sen är resten monterat med lätta fotofix som går att flytta. Jag känner mig mest osäker på alla runda prickar jag har lagt dit.

Svar på tråden Scrapträsket 2