Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Nu har jag gjort en sista beställning innan mässan Var absolut tvungen att ha ett nytt snyggt album Med Mammys hjälp kom jag upp i 700 och fick fraktfritt

• Skumpis

Jag har strax över 600 i mitt mässkuvärt just nu. Fast då går ju 80 kronor till inträde och lika mycket till mat om vi nu ska ta en trevlig lunch tillsammans

• Skumpis

Hihi... scraptråden är den enda tråd i mina favoriter som lever nu under sommaren

• Skumpis

Fnyz - Kabinväska funkar kanon. Mammsy har en där hon även får plats med sina papper. I min får papper inte plats men jag fyller den lätt med övriga saker. Bild finns i galleriet

• Skumpis

Fnyz - Och här har första kakan käkats Fast endast 20 kort knäppta

• Skumpis

MalinUlrika - Jag har just fått en utmaning av min mentor på Scrappiz att scrappa en vanlig dag i min sons liv. Ganska kul att få med lite vardagsbilder och inte bara just de där "första gången-bilderna"

• Skumpis

malin ulrika - Jag scrappar bara åt min son. Annars hade det varit en bra idé men jag gör alldeles för få LOs för att hinna med mig själv.

• Skumpis
    malin ulrika skrev 2006-07-25 20:32:58 följande:
    Skumpis,jo jag vet, man har aldrig tillräckligt med tid...Men det kan vara kul för honom kanske att ha "en dag i mammas liv"... Fast man kanske inte vill ta bilder på sej själv innan man duschar, när man går upp halv sex på morgonen etc... Fniss!
    DET var en bra idé!!!
  • Skumpis

Sonen fyller ett år idag så foton från och med imorgon hamnar i nya snygga bruna scrapalbumet Där ska jag nog få plats med en LO om "en dag med mamma"

• Skumpis

malin ulrika - Kolla in i mina länkar. Där har jag alla babyhoroskop.

Svar på tråden Scrapträsket 2