Scrapträsket 2
Nu har jag gjort en sista beställning innan mässan Var absolut tvungen att ha ett nytt snyggt album
Med Mammys hjälp kom jag upp i 700 och fick fraktfritt
Nu har jag gjort en sista beställning innan mässan Var absolut tvungen att ha ett nytt snyggt album
Med Mammys hjälp kom jag upp i 700 och fick fraktfritt
Jag har strax över 600 i mitt mässkuvärt just nu. Fast då går ju 80 kronor till inträde och lika mycket till mat om vi nu ska ta en trevlig lunch tillsammans
Hihi... scraptråden är den enda tråd i mina favoriter som lever nu under sommaren
Fnyz - Kabinväska funkar kanon. Mammsy har en där hon även får plats med sina papper. I min får papper inte plats men jag fyller den lätt med övriga saker. Bild finns i galleriet
Fnyz - Och här har första kakan käkats Fast endast 20 kort knäppta
MalinUlrika - Jag har just fått en utmaning av min mentor på Scrappiz att scrappa en vanlig dag i min sons liv. Ganska kul att få med lite vardagsbilder och inte bara just de där "första gången-bilderna"
malin ulrika - Jag scrappar bara åt min son. Annars hade det varit en bra idé men jag gör alldeles för få LOs för att hinna med mig själv.
Sonen fyller ett år idag så foton från och med imorgon hamnar i nya snygga bruna scrapalbumet Där ska jag nog få plats med en LO om "en dag med mamma"
malin ulrika - Kolla in i mina länkar. Där har jag alla babyhoroskop.