Inlägg från: Skumpis |Visa alla inlägg
  • Skumpis

Scrapträsket 2

Fiskars skärmaskin är såååååååå braaaaaaaa Min kostade 220 tror jag. Väl investerade pengar!

Natti natti

• Skumpis

God morgon. Hinner inte hänga med i tråden längre eftersom jag börjat jobba Läste iallafall de två sista sidorna och tycker synd om Matriarks dotter som antagligen har lite ont idag. Lördagsgodis kanske hjälper lite?

Två dåliga saker med att jobba är att jag inte får vara med min son så mycket som jag vill och jag hinner inte scrappa så mycket Igår bakade jag dock kakor till min pappa som han ska få i födelsedagspresent och då scrappade jag kakburken. Väldigt enkelt men iallafall. Skönt att få hålla i en sax och en syrafri penna åtminstone en kvart

Saaaaaaknar er!

• Skumpis

Ang ScrapAddicted så ska man tydligen inte vänta på personlig bekräftelse. Man betalar in direkt och sen betalar hon tillbaka pengar om något skulle vara slut. Så gjorde JohannaPanna du senast hon beställde för henne, Mammsy och mig. Själv blev jag av med en beställning eftersom jag väntade och väntade och inte ens fick svar på mail om hur man skulle göra. Jag tycker även ni kan maila och fråga så att hon kanske tydligare skriver ut vad som gäller. Eller det kanske hon har gjort nu???

• Skumpis

Ser nu att Pyret svarat på detta Jag kanske läste slarvigt (eller inte alls) innan jag gjorde min beställning. Tycker bara att det var dåligt att jag inte fick svar på mitt mail där jag skrev och frågade om jag behövde vänta på personlig bekräftelse eller inte. Men det gäller att inte vara långsint. Det är mässa om en vecka och då ska det shoppas massor på hennes bord

• Skumpis

Hoppar in från ingenstans No time for scrapping anymore Fast tid för shopping finns det Idag kom avin från houseofpaper.com Beställningen gjorde jag för nio dagar sedan. Snabba ryck. Det verkar vara ett lotteri att beställa därifrån och jag har haft turen att dra vinstlotter.

• Skumpis

jenn - Nää, va surt Förstår att du är grinig på henne. Jag har beställt tre gånger varav lite problem ena gången. De andra två gångerna har gått hur smidigt som helst. Hur fungerar en polisanmälan när man anmäler ett utländskt företag??? Kan polisen göra något?

• Skumpis

Fnyz - Köp clas Ohlsons akrylfärg! En låda med massa små tuber för 39 eller 49 kr. Den har varit jättebra tycker jag. Jag har alltid massa färger att välja mellan och tuberna räcker läääääääääänge

jenn - Ja, det återstår att se vad som finns i paketet. har faktiskt itne kontreollerat tidigare om allt varit med. Kanske ska göra det idag

Jobbtime!

• Skumpis

MÄSSA!!!!!! Räcka ut tunganPenga munRäcka ut tunganPenga munRäcka ut tungan

*skriver upp vit sakurapenna på önskelistan*

Nåt mer man "måste" ha??????? Behöver lite tips så här i elfte timmen....

• Skumpis

Fnyz - Låter bra! Funkar de i MMs mockaalbum???

• Skumpis

Nu drar jag och lillkillen på mässa

Ses där några av er!

• Skumpis

För mig blev det inte så mycket shopping idag på mässan. Sonen skötte sig exemplariskt och sov en timme, men det gick knappt att komma fram med barnvagnen. Konstigt nog fick jag ändå shoppat för 420 kr . Imorgon blir det värre kan jag lova

• Skumpis

Mystjejen - Var det mig, Mammsy, Marajjah och annika du såg? Jag hade ju Vilgotskylten på barnvagnen så man missar ju inte mig så lätt Dumma du som inte kom fram!!! Vi hade ju inte heller träffats innan (förutom jag och Mammsy då). Synd att jag inte fick träffa dig också!!!

• Skumpis
    Bobline skrev 2006-09-02 20:58:43 följande:
    Skumpis: var det mycket svårt att komma fram med vagn?Jag har en dubbelvagn så i så fall blir vi väl fast i mitten av rummet eller något. Hoppas att det är mindre folk där imorgon när vi ska dit.

Det gick bra att komma fram i gångarna men många butiker hade så att man skulle gå in bakom borden. Där var det ju omöjligt att komma fram såklart Men jag hoppas också på mindre folk imorgon. Ser jag dig så tjingsar jag på dig!!!

Ett tips ifall du ska vara där en stund är att du tar en fika bortanför "restaurangen" mot toaletterna. Där är en stor tom mässal där dina barn kan springa runt medan du tar en kaffe. Det var räddningen för min son idag Fast köp med dig egen dricka. En halvliters petflaska kostade 24 kr Det kan man ju få ett paket floss för

• Skumpis

AKT - Nä, det var värt besöket idag. Jag shoppade en del men kom inte åt allt jag ville se. Jag tror dock att det är mindre folk imorgon. Idag var det öppet mellan 11-18 och mellan 12-14 var det som mest folk. Sen var det rätt lugnt.

• Skumpis

Jag betalade prenumerationen och skickade mail den 24 augusti. Den 1 september fick jag bekräftelse.

• Skumpis

Jag har inga LOs att visa upp men däremot bild på alla mina inköp från mässan. Det blev en delm Nu får vi bara se om det blir några LOs gjorda också

• Skumpis

Marrajah - Det var skoj att träffa dig också Osis ni hade med vädret bara Och idag var det _mycket_ mindre folk på mässan än igår. Jobbigt med magont? Ingen bebis på g än väl???

Svar på tråden Scrapträsket 2