Scrapträsket 2
JohannaPanna - Jag brukar göra en stor tag som jag skriver på och helt enkelt stoppar under kortet. Se tex min "Kung av Sand". Där har jag iofs öljetter men det behöver man ju inte ha.
JohannaPanna - Jag brukar göra en stor tag som jag skriver på och helt enkelt stoppar under kortet. Se tex min "Kung av Sand". Där har jag iofs öljetter men det behöver man ju inte ha.
JP - OM man satt fast fotot med tex brads så får man ju in den dolda journalingen.
mamma i småland - Nej, säg inte frakfritt Jag som LOVAT mig själv att inte shoppa mer innan mässan. Nu rycker det i klickfingret
Pyret - TACK!!! Gudars vad irriterande Hoppas jag har något sådant papper kvar. Tröööööökigt att ändra på sånt.
Jo79 - Undra om man kan boka ståplats vid ScrapAddicteds bord på mässan
*dregglar* Hon har ju fantastiskt utbud och bra priser
mystjejen - Gå med i en receptswapp och scrappa lite recept. Det är jättekul och du behöver inte ha några foton (om du inte vill) som du behöver färgmatcha. Bara att välja hur man vill
Matriark - Jag tänker också så Kanske inte just att jag hittar på saker för scrappingens skull men det jag ska göra planerar jag gärna utefter scrapping. Just nu fixar jag inför sonens ettårskalas imorgon. Jag har bestämt var han ska sitta och få sin tårta utefter snyggste väggen bakom samt satt upp matchande balonger
*konstig mening*
Då var sonens ettårskalas över. Lite svårt att öppna paket, hälsa gäster välkomna, servera tårta, roa sonen, videofilma, mata osv _samtidigt_ som man vill fota. Tyvärr blev det fotograferingen som fick stryka med Hoppas iallafall på _något_ fint kort att scrappa.
Jag har beställt två gånger från HoP. Ena gången tog det 1,5 månad innan paketet kom. Också problem vid postgången sa hon. Andra gången tog det bara 1,5 vecka. Jag kan trots era erfarenheter tänka mig att göra en ny beställning. Lär mig nämligen bara av egna misstag Har svårt att motstå priset. Fast hur betalar man nu för tiden? Tar de fortfarande visakort?
Jag anar vilket företag ni menar. Men jag tycker att man måste få berätta om sina erfarenheter med olika företag utan att för den delen bedriva "häxjakt". Företagen vill ju gärna att man rosar och då måste man även vara beredd på ris.
Jo79 - Fuskis du som ska till Ullared!!! Tyvärr brukar där inte finnas skärmaskin. Inte papperskärare heller
Jag har faktiskt mailat Gekås en gång och tipsat dem om att ta in scrapprylar eftersom det är en hobby på frammarch och att butikerna håller höga priser. Vi kanske kan lobba för att de tar bort hästavdelningen och gör en scrapavdelning där istället