• Fnyz

Scrapträsket 2

MAMMSY skrev 2006-08-02 18:39:24 följande:
    Måste bara leka lite med Julia,(=supergnällig) e det okej om jag mailar(?) några till dig om en liten stund typ en halvtimma eller så
    japp mailar min mail till din inbox
  • Fnyz
    pillanlax skrev 2006-08-02 19:02:34 följande:
    Hej någon som kan hjälpa mig jag har laddat ner en hel massa underbara digital scrappisar men dom funkar inte vad kan vara fel och kan man fixa det eller?
    kan de vara så att man måste ha ett speciellt program för att öppna dem? för jag har flera egna digiscrapsidor som är gjorda i ett special scrapprogram å de går bara å öppna om man har de programmet men man kan kanske göra om dem men det har inte jag listat ut hur man gör än (datasnillet-fnyz)
  • Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-02 20:49:30 följande:
    ÖHHH! Kan fluid chalk-dynorna gå sönder ???Min har iaf lossnat helt från själva "asken", så nu är stämpeldynan lös. Mycket kladd blir det av att hålla i själva dynan, men vad gör man inte för lite chalkade kanter
    det hände för mig åxå!! på min chestnut roan....har försökt fästa tillbaka den med fotofix får se hur de funkar....

kanske är för hårdhänt men det tycker jag inte själv för tar jag i mindre så blir de ju inge färg alls på kanterna
  • Fnyz
    Matriark skrev 2006-08-02 22:16:19 följande:
    Carolina1979 skrev 2006-08-02 21:58:10 följande: Är det någon som gjort en LO om sin förlovningsdag eller liknande, kanske en kärleks-LO för er o er partner? Skulle vilja ha lite inspiration...Har nämligen påbörjat min första nu, men behöver lite idéer om dekorationer o så... vi tog aldrig med oss kameran när vi förlovade oss, ville inte förstöra stämningen. Men jag ville förstås ändå scrappa om det, så jag tog lite passande papper och dekorationer, skrev ner datum, rumsnumret till sviten med en dekorativ nyckel.. och skrev på latin amor vincit omnia som betyder "kärleken övervinner allt". Just dom orden betydde mycket för oss och den dagen. 
    hahaha...fick en vision om hur jag drar fram kameran på bröllopsnatten allt för scrappingen eller hur var de
  • Fnyz
    Carolina1979 skrev 2006-08-02 22:56:53 följande:
    Nienna Calaelen skrev 2006-08-02 22:49:50 följande: Nu har jag gjort en tips- & idébok, resultatet kan beskådas här:www.familjeliv.se/krypin/nienna _calaelen/gall...Innan var det ful, slimegrön plast. Mycket snyggare nu! ~Mamma till världens finaste Ella och världens goaste Neo~Jättefin - skriver ni så snyggt, eller vad är det för typsnitt ni använder?
    de e rub-ons. Heidi heter dem å jag köpte min på scrap and giftcorner.
  • Fnyz

Jag håller på men en LO från en av mammsys skisser..har hållt på i ett par timmar från å till nu men jag är än så länge heeeelnöjd... å den stora överaskningen är : JAG HAR DOODLAT för fösrta gången någonsin å blev dessutom helnöjd kuuuul

• Fnyz
    Skumpis skrev 2006-08-02 23:03:05 följande:
    skrutthumlan - Personligen gillar jag inte det albumt. Tycker det är lite barnsligt. Men det är ju en smaksak! Gillar du det så köp det men jag tycker man ska vänta med album. Jag köpte rätt nyss mitt första album. Det blev ett sånt här och jag tycker det är skiiiiitsnyggt. 249 kr på ScrapAddicted. Finns i massa färger.
    sånt har jag i rosa ääälskar det
  • Fnyz
    claudia79 skrev 2006-08-02 23:04:53 följande:
    Har någon tips på vad man ska köpa om man vill utveckla sina texter mer på LO:sarna? Typ ska man köpa Rub-Ons, kopiera fonter och skriva för hand, stämpla, köpa färdig"klippta" bokstäver osv osv??
    jag älskar rub-ons men har även lite klistermärksalfabeten från Basic grey. sen så skriver jag lite förhand å lite skriver jag ut på datorn om de ska vara eh nhel text liksom.
Svar på tråden Scrapträsket 2