Scrapträsket 2
OOOPS blev visst lite olika färger när jag fotade LO'n med o utan blomma. Det är iaf samma papper jag använt
OOOPS blev visst lite olika färger när jag fotade LO'n med o utan blomma. Det är iaf samma papper jag använt
Tack Carolina1979: Visst känns den första versionen lite tom. Ska nog limma fast den där blomman då
Har oxå scrappat en idébok. Finns nu att beskåda i¨galleriet.
Det blev alt. nr 2
Tack tjejer!!!
Jag skulle oxå vilja göra egna chipboardbokstäver bl.a, men vet inte vilken kartong man kan använda. Jag äger ju ingen syratestare heller. Har ni nå´t tips? Vet ni kanske vad man kan ta för kartong?
Matriark: Visste inte att det fanns olika. Jag beställde hem cipboard-figurer o de är då i kartong. Köpte från scrapaddicted o det är från Heidi Swapp.
Attans att vi har en perculator då, så vi använder ju inget kaffefilter. Kanske det går att använda sig av ett paket semper-välling
Åh vad typiskt att inte netto finns här. Min skärare börjar bli dålig, men så har den ett antal år på nacken oxå. Ett arvegods efter min far
Vart ligger netto-butikerna??
Hittade nettos hemsida o den närmsta butiken låg si så där 25 mil söderut.
Ja men tack annika5064, att jag inte tänkte på det
Tjusig Lo marajjah: Kankse skulle rubriken synas bättre om du ritar dit "blänk" på bokstäverna med en vit gel-penna. Skumpis är ju expert på stämpelrubriker så det finns ju ex. i hennes galleri, men även jag har gjort så på min LO "3 mån"