Scrapträsket 2
Kanonfina som vanligt Annika! Hääftigt att låta sonen doodla.
Kanonfina som vanligt Annika! Hääftigt att låta sonen doodla.
Misstänksam!
Köpte chipboard-blommor med märket Imagination Project för ett tag sedan. Tänkte göra lite eget chipboard-grejjs av det som blir över och testade bara för skojs skull syrahalten i pappen. Döm av min förvåning då det visade hög halt av syra... Ska man inte kunna lita på att om det står syrafritt så är det syrafritt?
Gissa vad Pixaco svarade på mitt mail idag?? Jo, att om bilderna inte har kommit på måndag så frarmkallar de nya som ska ta ytterligare 8-10 arbetsdagar att leverera. Nej tack sa jag och om så blir fallet (att de måste framkalla nya) så avbeställer jag dem.
Myskatt
Har du varit i kontakt med dem om dina bilder?
Ja, detta är onekligen ett mkt känsligt ämne. Jag känner också att jag periodvis får massor med kommentarer i mitt galleri, men ibland inget och då är det precis som att man har gjort ngt som är precis värdelöst sin inte ens är värt att kommentera. Meeen, så vet jag hur jag själv är. Läser snabbt i tråden, kikar ibland in snabbt hos de som skrivit att de lagt in ngt nytt, har min 2-årige son bredvid som vill ha sällskap hela tiden (ja, ni med barn vet vad jag pratar om... ), tänker, aja, men jag kommenterar sen, glömmer bort ibland, kommer ihåg ibland... Sånt är livet!