Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Hur stor öppen arbetsyta har du just nu? Ungefär 40x40 cm Hur hög är din högsta röriga hög med pysselsaker? 3 cm, fast jag har nyss rensat lite... Vad har du allra närmast din vänsta hand i pysselväg? Papper som ska slängas Och vid högra handen? En penna, men den hör inte till scrappingen.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Ni som grejjat med swescrap-tävlingen. Hur har ni tolkat tags? En eller flera?

• Marajjah

Halleluja! Endast 19 dagar efter beställning från Pixaco så har jag idag fått en avi om stort paket som ska hämtas på ICA. Tänk om det är fotona från dem? Jag tror det inte förrän jag ser det.

Grattis Fnyz och Pyret!

• Marajjah

Har gjort en LO efter veckans skiss på scrappiz. Ska fota om den i morgon när det är bättre ljus, men ni får se den med en blixt mitt på det ena fotot...

• Marajjah
    Johannapanna skrev 2006-08-29 20:33:10 följande:
    Nån som har testat att sy för hand med scrappers floss? Ere jobbigt?
    Jag har testat det på min "A history of grapes" och det var JÄTTEJOBBIGT! Men, med ett stycke tålamod och ett uns ork så gick även det.
  • Marajjah
    Matriark skrev 2006-08-29 20:29:45 följande:
    2 rr istället för två j.. och jag som tyckte jag var noga
    Det är okej Matriark. Tack sååå mkt för det fina omdömet. Det värmer!
  • Marajjah

Exakt samma svar fick jag. Enda skillnaden var att mitt paket lämnade dem den 10/8 så du kan räkna med 6 dagar efter jag fick mitt paket och det fick jag i måndags.

• Marajjah

Gaaah, såg att det var en ny tävling, meeen guuuuud så jobbigt att de hade lagt in två layouter av Malena. Känns pressande.

• Marajjah

2XA
    Jag har haft en liknande problem och då sattes pengarna in på mitt konto igen.

Svar på tråden Scrapträsket 2