• Jo79

Scrapträsket 2

Fnyz skrev 2006-08-09 21:46:37 följande:
    Jo79 skrev 2006-08-09 21:45:42 följande: Avsluta bara då om du känner att det bli jobbigt? Mamma till KaramEllenja men jag är ju så hemskt envis
    Då får du skylla dig själv!!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Det är bara att gå in på cybercrop forumet som blir synligt imorgon vid 9 och hoppa på de utmaningar/tävlingar som de lagt upp. Det är jätteroligt!

claudia79 skrev 2006-08-11 22:03:28 följande:
    ang scrapaddicteds cybercrop på scrappiz.....vad innebär det och hur går man tillväga sas?? Nån "gammal i gamet" som kan berätta??

Du sitter hemma och läser utmaningen/tävlingen, scrappar ditt bidrag och laddar upp i galleriet under den mapp som är fixad. Det är lätt, du märker hur det funkar imorgon!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

...och här sitter jag och slösar bort tid... snart ska jag sova för jag är svintrött.... Men måste fråga er andra som ska till mässan i Gbg: Ska ni förbsetälla, och om ja, VAD? Jag hade ju tänkt att göra det, men nu när jag sitter här så blir jag lite mesig... varför ska jag göra det? Det är inte något som jag absolut MÅSTE ha.... egentligen. Hur tänker ni?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    claudia79 skrev 2006-08-12 09:26:55 följande:
    go morgon! Här var det tomt, men på scrappiz.se tog det väldigt lång tid att komma inKan någon gullig förklara lite närmare (Jo79 gjorde det iofs men.. hrm ja behöver nog mer info) Ja antar att man ska lägga in LO:s under de olika rubrikerna,som man gjort. Men tex musikutmaning..? Ska den ha m musik att göra då och sen får den se ut hur som helst eller? Och LO-lift?Ja tur att man har tid på sig att lära sig
    Ja, du läser vad de olika utmaningarna/tävlingarna innebär, gör ditt bidrag och laddar upp i den  mapp som det står att man ska ladda upp i. Som jag fattade det ska musikutmaningen handla om nån sorts musik, men hur och vilken är upp till dig att tolka.. och en Lo-lift kan ju oxå se ut nästan precis hur som helst... Något i den Lo som visas ska inspirera dig, men vad eller hur det får du själv bestämma. Så det är ganska fritt!!
    Och ja jösses vad segt det var på scrappiz!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Nya los:ar i galleriet. Jag har scrappat i flera timmar nu och är alldeles mosig i både huvud och haänder.... Men å vad det är kul med crop! Och av bara farten blidde det ett bidrag till vår utmaning oxå!

Natti!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Cheri skrev 2006-08-12 23:52:12 följande:
    Jo79 skrev 2006-08-12 23:49:43 följande: Nya los:ar i galleriet. Jag har scrappat i flera timmar nu och är alldeles mosig i både huvud och haänder.... Men å vad det är kul med crop! Och av bara farten blidde det ett bidrag till vår utmaning oxå! Natti! Mamma till KaramEllenKikade in!  Mycket fina LO´s!! Midsommar är min favorit!! 
    Tack! Det är nog in favorit med, är supernöjd med den faktiskt.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    malinka2 skrev 2006-08-13 09:29:47 följande:
    Gomorron! har ni sovmorgon allihop efter allt scrappande? Sånt lyx har inte jag, upp klockan 7 (eller jo DET är sovmorgon här )Vad har ni fått gjort ni som är med på scrappiz-cropen? Vi skulle ju på fest igår men det blev inställt pga allt regn så jag har gjort kortliftsutmaningen o nu kämpar jag på med ett minialbum. Men det tar tid så jag vet inte om jag hinner med nåt mer...Lägger in kortet nu!
    Här är vi uppe med tuppen vi oxå.....

Jag har gjort dubbelskissen, djurutmaningen och enkelskissen. Tänkte försöka hinna med scraplift (båda två) och förhoppningsvis oxå scrappiz vanliga skissutmaning. Men vi får se.
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Snygg Annika!

Vet nån vad Photoshop kostar? Och visst kan man ladda ner att prova på nånstans? Vet nån vart man gör det? Finns det nån som kanske heter nån här?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Fnyz skrev 2006-08-13 17:10:14 följande:
    nu är mitt andra bidrag till croppen klar..de blev efter enkelskissen...får man lägga ut dem här alltså trots att de är med i tävlingen där?
     Det har iaf jag gjort!
    En ny ligger i galleriet under lo:sar som är till cropens liftutmaning.
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2