• Jo79

Scrapträsket 2

annika5064 skrev 2006-08-13 18:22:26 följande:
    Jo79 och Fnyz, hur hinner ni så mycket? Det tar mig många kvällar att färdigställa en...Ni hade fiiiiiiiiiiiiina nya!
    Jag har "fått" lite tid av sambon att scrappa på dagen både igår och idag, och när hon sover på dagarna, och på kvällarna.... Men jag blir helt slut i huvudet, och det känns som om Lo:sarna har en tendens att bli lite lika varandra.... Jag scrappar nog ganska snabbt annars oxå, men den här helgen har ju varit extrem! Har gjort 6 Lo:sar på en helg, det har aldrig någonsin hänt förut!
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ah vilken fin Fnyz! Gillar ditt mönstrade papper, vad heter det?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Sitter och velar med mina eventuella förbeställningar till mässan. Ska nån mer beställa innan?

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Har oxå börjat jobba och det finns ju inte tid till scrapping alls! Eller väldigt lite tid iaf. Är ju trött som ett ägg på kvällarna när Ellen somnat och orkar inte scrappa då.... Tänkte försöka hinna scrappa lite idag och imorgon iaf. Har några skisser som ligger och väntar. Det är så tråkigt när inte tiden finns!

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Tjoho! Har fått gjort en Lo! *lyckilg* Blev lite skev i fotograferingen.....Fundersam

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Kan tipsa köpsugna att "Annas scrapbooking" har HELT fraktfritt, inte någon lägsta summa utan det är bara att shoppa på. Ska se om jag kan klistra in den riktiga länken.....

Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Scrapaddicted väl? Max 44:- i frakt har hon väl? *kommer inte ihåg så bra*

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Scrapträsket 2