• MAMMSY
    dramaqueen skrev 2006-08-03 09:31:19 följande:
    Carolina1979 skrev 2006-08-03 08:05:45 följande: Hur funkar det med foamstamps? Det är som stora stämplar av typ ... ehm ... foam *garv* som du kan använda tex akrylfärg och stämpla med.***Apropå Rubb-ons så har jag hittat mina absoluta favoriter. ÄLSKAR DEM! De är heltäckande och så himla coola.  Kolla om det fungerar med denna länk: www.meandmybigideas.com/view.tpl ~~tröttmössa~~
    Ohh ja dom har jag oxå sett dom e snygga! Chatterbox har oxå kommit ut med nya rubons som e som stora mönster, helt lövli fast jag har tyvär ingen länk... än..
  • MAMMSY
    Matriark skrev 2006-08-03 09:52:58 följande:
    Aaargh!! Jag bara älskar dom där pink cat stämplarna.. nu vill jag ju ha allihopa!!Föressten.. dom där hänglarstänglar månadspaketen. Är det omonterade motiv man får??
    Japp
  • MAMMSY

Ihhh vad kul å se vad du gjorde med min skiss svårt val dock.. Tycker att den ser lite stilrenare ut utan blommorna faktist å att mer fokus hamnar på kortet men den andra e oxå fin

• MAMMSY

jag menade uatn blommorna där nere... dom däruppe e jättefina

• MAMMSY

Nej det tycker jag faktist inte eftersom bokstäverna på rubriken är så stora..

• MAMMSY

DQ Ja veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet varför känner jag ingen som bor i usa?!

• MAMMSY
    Fnyz skrev 2006-08-03 16:50:28 följande:
    ååååååååååååååååå jag säger bara 3 bugs in a rug
    Fnyz dom finns redan hos scrapaddicted! Sååååå ja sååå jaa inte shoppa bort hela matkassan nu
  • MAMMSY
    Anne81 skrev 2006-08-03 18:40:07 följande:
    MAMMSY: då kanske du skulle kunna svara på mitt tidigare inlägg=)Hej på er, kom hem nu och hade fått ett paket från min syster vsom är i USA. Det var lite papper och stickers, en foam stamp som är en delfin fint och roligt. Jag har inte så stor koll på vad som är billigare "over there" vad bör jag be henne köpa?
    Hmn.. Nästan allt e biligare Jag hade bett henne å köpa en massa olika alfabet  å foamstamps sen e qk stängerna billigare där även om dom e dyra.. å papper å dekorationer i massor, kika in lite på www.lifetimemoments.com så kan du göra en beställning där å få den skickad till din systers hotell (?) så vet du ju att du får grejer du vill ha
Svar på tråden Scrapträsket 2