Scrapträsket 2
Hoppas du fick lite svar i alla fall !
Back to basic scrappande: Blommor från ljusmanchetter fungerar! Massakera mormors gamla o man får en massa blommir som ingen annan har
Mystjejen: Ta en paus och sen lifta . . . Jag hade en period ett tag när jag nästan kände att jag var tvungen att scrappa alla kort jag ville och alla andra hade ju en sån jäkla fart. Slutade med att jag inte scrappade alls på ett par veckor men sen satte jag mig ner och "bara" körde för att komma igång igen, liftade en LO och kände sen att inspirationen kom tillbaka!
3 Nya LO's i galleriet . . .
O Nu är min nya scrappplats ÄNTLIGEN klar! ! ! Skönt med en egen plats där man slipper plocka fram o bort hela tiden!
Jo det är superskönt med ett eget skrivbord men man vågar ju inte lämna allt för mycket framme ändå, Maria (2år) tycker ju alla saker är så fiiina, jätte fin mamma säger hon o pekar på allt!
Jag var också inne på basicgreys hemsida o kollade på de nya kollektionerna, När kommer dom må tro?
Meli: Så scrappoteket är din? Visste du att du hade en av affärerna men hade inte koll på vilken, Mailade just dig ang en beställning!
Meli: Sliter mig härifrån då och kilar in till dig!
Några månader?!?! Låter ju som en evighet! Hoppas på NÅGON månad jag!
Fnyz: Kul! Önskar jag också fick ett HELT eget rum som man kunde stänga dörren till, men en trea och två barn och en BILJON saker senare är det bara en önskedröm
Blommin: Bara för att man ansöker om medlemskap i swapforrumet så behöver man inte gå med i en swap, det tar kankse max en dag att bli godkänd och sen kan man läsa o så. Jag läste utan att vara med i en swap säker en månad innan jag bestämde mig för att vara med i en. . . Men kul är det !
Skumpis: Du & jag ska också swappa Jenny82 e jag på scrappiz