Scrapträsket 2
GRATTIS PYRET! Det förtjänade du verkligen för den var grymt snygg och så välarbetad!!
GRATTIS PYRET! Det förtjänade du verkligen för den var grymt snygg och så välarbetad!!
Jag har mina papper i en mappvagn a la Ikea men som jag tiggt till mig på jobbet! Passar perfekt under skrivbordet och det är sååååå lätt att leta upp papper
Småsaker har jag i genomskinligga hammarplast lådor från claes olsson, har en för akrylfärgel en för pappersdecos som är olika påsar, en för metaldecos etc. .
Jag har oftats bazzil som bakgrund... MEn man kan ju ha mönstrade papper också men jag tycker att det är bra om man har en hårdare bakgrund för vissa mönstrade papper är så tunna... men det är ju en smaksak
Fnyz: Den var grymt snygg!
Pyret: Har oxå best från lifetime . . Via fsb internet banken så har vi e-kort som vi betalar med också säkert o bra!
Skrutthumlan: Fast det bli ju iaf inte dyrare än att handla i Sverige och om det går igenom utan problem så har man ju sparat pengar!
Plus att utbudet i USA är ju MYCKE större!
Fnyz: Nej det heter Hornsgatan, sitter på jobbet o smygsurfar så jag hinner inte alltid korrläsa ...
Fnyz: He he scrapping in the red light district.. Det hade vart lite kasat, tror inte dom hade haft så många kunder då
Skrutthumlan: På gallerix har jag köpt ramar i 30*30 cm men man kan ju skära till pappret lite innan så fungerar det !