• Jen 82

Scrapträsket 2

Mina 4 senaste alster i bildmappen!
    + ett bokmärke till en swapp på scrappiz!
    Den som heter Maria är jag mest nöjd med o den som heter julklapp minst- den blev å plottrig o hemsk... Men man lär sig av sina misstag!

Tar mer än gärna emot konstruktiv kritik från er proffs!

• Jen 82

Matriark! Cool! Är det en tlf ni anv eller e de prydnad?!Glad

• Jen 82

Matriark: Kul att det är en tlf ni använder

• Jen 82

Kolla på scrappiz under tips och trix där finns en hel del länkar till PP mallaKolla på scrappiz under tips och trix där finns en hel del länkar till PP mallar! r!

• Jen 82

Beställde ju papper o lite decos på scraphuset i måndags kväll och idag hade jag ett paket på posten! Det är snabbt jobbat tycker jag!
    Kanske för att det var på fakt, då slipper man ju vänta tills dom ser pengarna!
    O vad jag gillar gypsypapprena från BG ! ME LOVE

• Jen 82

Ang kikande i gallerier. . . Jag erkänner, ibland är jag vekligen dålig på att skriva men man tittar in hos nån och sen kommer nånting emellan och så glöms det bort. . . Sen är det ofta jag minns nån idée som nån haft men kommer inte ihåg vem så då klickar jag runt som en annan tok tills jag hittar rätt. . . Men jag förstår verkligen poängen för jag blir så glad när jag får så snälla kommentarer av er att jag borde veta bättre och verkligen försöka skriva vad ja tycker.. .

• Jen 82

2xa: Du har inte köpt den som är clear? ... Den missen gjorde jag i fredags o blev så arg för att den inte fungerade. ..  Men i lördags köpte jag en vit o det är skillnad, det blir vitt på en gång

• Jen 82
    InaFia skrev 2006-08-28 15:58:02 följande:
    Om du skriver med en vit penna från sakura och det inte kommer ngt bläck så banka kulspetsen mot ett bit papper ett par gånger och testa sedan skriv med den igen (jag har dessa i sortimentet i min butik) och jag gör så. Det finns inga osynliga pennor från sakura. Reklamera den annars om den inte är gammal.Lycka till/ InaFia
    Osynliga pennor finns nog inte, Min är en sakura och den heter glaze och det blir genomskinligt ...
  • Jen 82
    Johannapanna skrev 2006-08-30 22:15:18 följande:
    Vilka här har gjort månads-LO's på sina bebisar? Ska göra några sådana och behöver lite inspiration!
    Jag har gjort en Finns i galleriet !
  • Jen 82
    Mizz Maj skrev 2006-09-01 18:40:52 följande:
    Doodlar ni på fri hand? Jag har precis upptäckt det och tycker det är jättefint, men jag är ju kass på att rita! Ska jag behöva avstå det då, eller är det bara att öva öva öva??
    Ja jag doodlar på fri hand o jag kan INTE rita,  så jag övar o gör inte så avancerade saker, än, annars finns det ju jättefina doodle rub-ons!
Svar på tråden Scrapträsket 2