Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Scrapträsket 2

scrapaddicted gillar jag -bra service,stort utbud och snabb leverans

• claudia79

mystjejen: vilka stilrena LO:s...tilltalade mig Dessutom var du jättesnygg i v20 hihi även om det inte har me saken att göra

nu ska vi åka till Norrköping(idag igen ähum..)för jag hann inte gå på Pysselpassion sist så det ska bli spännande att se vad man kommer hem med.
    Ha en bra dag!

• claudia79

go kväll!

Typiskt! Jag såg fram emot att shoppa IRL på Pysselpassion idag, men det var sem.stängt Trist att inte det stod på hemsidan så man visste det men men..tur att det finns nätshopping

Skulle fråga lite bara: Ja undrar över det här Chalks? Är det detsamma som FLuid Chalks eller är Chalks den torra "ögonskuggs-färgen" och Fluid C som en liten stämpeldyna eller??

Är det den torra en del av er använder i kanterna på papprena så att de ser så där snyggt brända ut?

Ha en bra kväll alla!

• claudia79

tack för hjälpen me att förstå skillnaden på chalksen..

det har hänt nåt lustigt m FL sidan. För det finns inga bilder, bara text, och det är ju lite störigt när man ska kolla på alla fina LO:s.. vet inte om jag tryckt på nåt konstigt sätt eller inte, men är det nån som råkat ut för det nån gång och vet vad man ska göra??

• claudia79

gokväll!

en liten fråga(igen! ) Chipboard!? Är det typ att man ska klä dem me papper för att pappret ska komma upp lite från grundpappret eller vad är de till för:)??

• claudia79

annika5064: tack då vet jag!

Mystjejen: vad roligt du skrev nu sist..men visst skulle man ibland önska att man fick en sovmorgon eller två.
    Gonatt!

• claudia79

hej i sommarvärmen!

Nu (äntligen) har jag blitt klar m mina första LO:s..Om ni vill får ni gärna kika in i bildgalleriet och risa/rosa!
    Jag är inte alls på långa vägar lika duktig som ni är här men man gör så gott man kan
    ha en fortsatt bra dag!

• claudia79

Har någon tips på vad man ska köpa om man vill utveckla sina texter mer på LO:sarna? Typ ska man köpa Rub-Ons, kopiera fonter och skriva för hand, stämpla, köpa färdig"klippta" bokstäver osv osv??

• claudia79

Pyret78: Jag har funderat ikväll om jag ska gå in på Scrapaddicted.se och köpa lite nya papper och det var som om du körde värsta reklamkampanjen för dem nu när du la upp ena snygga pappret efter det andra Men jag väntar till imorrn - man vill ju va på alerten när man ska shoppa, även om det är svårt att hålla sig!

Svar på tråden Scrapträsket 2