Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Scrapträsket 2

mystjejen:känner igen det där m kort på sig själv jag sa till min man att det kan ju va kul om barnen kan se på nåt kort iaf att mamma var med under deras barndom på alla roliga saker de gjort - han tänker inte på att ta precis jag har oxå beställt från PIxaco.se men jag minns inte exakt vilken dag det var förra veckan, men inga kort i sikte än..

• claudia79

minimalla: jag beställde från Pixaco denna gång. Innan beställde jag från onoff- där det var bra kvalité, men lite "dyrare" än Pixaco. Nu har ja inte fått mina bilder än, men andra här har varit nöjda med dem, så dem kanske du kan prova nästa ggn

• claudia79

govkäll! Så många som lagt ut nya LO:s och kort som är otroligt FINA!!
    Själv fick jag idag två stoora paket från scrapaddicted och scrapkammaren!Så nu ska bara minstingen somna sen "måste" jag sätta mig och göra klart utmaningen. Men en fråga ang insändningsformatet; hur vet jag att jag skickar in rätt format och vad beror det på att det ska va ett visst sådant??

Happy srapping-kväll allihopa

• claudia79

Cino: ja har än så länge inte investerat i nåt "riktigt" utan skär på en lite tunnare kartongbit, me linjal och ett skalpellaktigt verktyg min man gav mig från sitt garage - det funkar!
    du tänkte börja göra kort nu eller?

• claudia79

Blommig: Välkommen hem!! Kan du rekommendera Bulgarien? Man kanske blir sugen sen när man ser dina bilder därifrån som du scrappat

• claudia79

blommig: åhh det låter ju perfekt - särskilt när det inte är så dyrt att leva där heller**vill åka**...får se om jag kan sluta köpa så mycket scrapsaker så vi kan ha råd m en liten tripp

• claudia79

jag funderade på såna där Foam stamps..Är det en stämpel i skumgummi eller??är det dem man använder akrylfärgen till? Plus att jag undrar över hur man håller dem sas; är det som en vanlig stämpel eller? *med risk för att verka behöva extremt utförliga förklaringar *

• claudia79

pyret78: okej.. ..så om jag förstår det rätt så om man ska köpa et alfabet tex så får man både lilla och stora alfabetet med? Det vore ju toppen!

På tal om nåt annat: har du gått nån kurs/mara nån ggn? Jag skulle gärna vilja gå på en kurs för skojs skull, men den som ligger bäst till ligger i Norrköping. Där har hon en 7 timmars dag för 545:- inkl mat/material..Var det dyrt, tror du??

• claudia79

ang scrapaddicteds cybercrop på scrappiz.....vad innebär det och hur går man tillväga sas?? Nån "gammal i gamet" som kan berätta??

Svar på tråden Scrapträsket 2