Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Scrapträsket 2

go kväll!
    Kollektivt att ni är så duktiga tjejer på scrapping - både när det gäller LO:s och telefoner

Själv håller ja på m MAMMSYS utmaning och ska börja me SWESCRAPBOOKs tävling tänkte ja ev imorgon! Det är så himla härligt att scrappa!!

• claudia79

oj nu var det mycket att läsa när man inte varit inne på några dar
    Ang scrapaddicted så nu sist beställde jag på söndagkväll, fick mailet och betalade in på måndagen så pengarna drogs på tisdagen. På onsdagen fick ja mail om att hon skulle återkomma m slutsumma och vad som var slut osv, men inte när.Så jag tänkte att det skulle ta jättelång tid men sen fick ja paketet me posten dagen efter och inget fattades helt överraskad blev jag! Och Annas scrapbooking som jag också beställde från på söndag kvällen och sen samma procedur fick jag paketet av på onsdagen tom!Toppen toppen!!
    OJ!Jag är jätteofta och kikar hos alla om och om igen för att titta på alla LO:s utan att skriva nåt varje ggn..men jag försöker verkligen berömma för jag vet ju hur glad jag själv blir.Men som nån skrev att det blir ju krystat om man ska skriva att det är fint fastän det inte faller en I SMAKEN - för allt är ju egentligen FINT men kanske man inte gillar exakt färgerna på papprena osv...jag visste inte att man kan se vilka som är i gb,och det spelar ingen roll eg tyckerjag, men visst jag kan förstå att det känns tråkigt om man upplever att man inte får höra positivt men det beror nog mycket på tidsbrist, glömska och lite lathet
    Långt inlägg men men...

• claudia79

Har någon använt sig av FLuid Chalk i "Alabaster" färgen? Är så nyfiken på hur den blir!

• claudia79

två nya grejer i mitt galleri..Risa och rosa gärna!

• claudia79

Tingeling13: Den är i Göteborg, men som sagt kolla i mässbloggen för närmare info (skulle jag gissa )

• claudia79

åhh var inne på Magnolia och kollade in deras papper!!ME like! Men det känns ju inte som man vägar lägga in värsta beställningen där, om man nu varken får paket eller eventuella pengar tillbaka...

• claudia79

fraise: HUR ska detta sluta? undrar du. När jag började m scrapbooking för 3 månader sedan läste jag någonstans att det var en rätt dyr hobby, men det trodde jag inte riktigt på. "Man skulle väl inte behöva så mycket?!" Nu har jag ändrat den uppfattningen för jag har säkert handlat för 2000:- de här månaderna (Tur att inte min man läser detta ) så jag lovar man kan shoppa ihjäl sig, men det är nääästan lika kul som själva scrappandet

• claudia79

Johannapanna: I och med SWEscrapbooks tävling där man kunde använda floss eller band "upptäckte" jag Floss. Så jag sydde lite med det på den. Det knöliga var väl att man skulle igenom en del lager m papper så man fick trycka som en galning, så syr man mycket blir det nog jobbigt Men fint!

• claudia79

Cia: Ja det var smart!

Är det nån här inne som har handlat på vixxans? Rekommenderas??

• claudia79
    oopps! Nu avslöjade jag mig själv märker jag iom min senaste fråga..Ja hade tänkt att inte shoppa mer på minst en månad iaf, men lite papper vill man ju alltid ha
  • claudia79

myskatt: Varifrån väntar du kort? Störigt när det tar sån tid!

Pampam: Va trist när det drar ut på tiden så mycket!Man vill ju helst ha grejerna dagen efter ju hihi..jag får se hur jag gör me beställning från henne då. Det hjälper ju inte att de har jättemycket snyggt om det sedan ska ta tid att få paketet.

• claudia79

rubber stamps??Är det vanliga stämplar eller? Känner mig jättekorkad men måste fråga

• claudia79

cia: aha!Tack för hjälpen!

Myskatt: Ja ja beställde också från Pixaco. Det tog lång tid för mina kort oxå. Men jag har fått en rabattkupong på 50:- i kompensation, om man nu vågar anlita dem igen Men jag tror att det går fortare om man beställer under 150 kort, även om det är trist att man ska behöva tänka så när man beställer..

• claudia79

Grr!Har ni andra som försökt haft svårt att komma in på Kickispyssel-sida?? Jag får bara upp ett felmeddelande hela tiden.

Vips: Jag håller med om att det är kul att kolla in andras pysselhörnor. Ja tänkte måla min lilla mini-byrå imorgon och sen lägga upp nån bild.

• claudia79

babyJia: jag funderar på om det är webbläsaren som strejkar ( har firefox)..ja får fortsätta testa

• claudia79

Matriark: Jag gillade "sex månader" kanonmycket!Och "Nyklippt" för det var så gulliga bilder

Camasunary: Vilka perfekta scrapbilder ditt barn hjälpte dig att få ihop
    Me barn händer det alltid grejer. En grej som hände mig under cybercropen, var att jag satt och scrappde i kontoret me grejer utspritt överallt och massa papper på golvet. Sen hörde jag nåt forsande bakom min rygg, och när jag vände mig om ser jag i slowmotion hur min 2 1/2 åriga tjej har fått tag på en halvfull 2-liters läsk, som hon ska hälla upp i ett glas åt sig, har hon tänkt...Men den är ju gaaanska tung och m glaset i handen- ja det kom ju typ på alla mina Cardstock istället för i glaset Men då åkte trasan fram istället för kameran

• claudia79

Föresten! Ha det så jätteroligt ALLA som ska åka på mässan!!Ni får handla för oss andra me

• claudia79

Johannapanna: Nej ja kommer inte heller in..

Svar på tråden Scrapträsket 2