Scrapträsket 2
skumpis: ..iofs men jag tror jag chansar ändå
skumpis: ..iofs men jag tror jag chansar ändå
hur är det förresten med er andra?
Jag har ett litet förråd av dekorationer och papper, men har svårt att enbart använda mig av det jag har hemma till nya LO:s. Tycker det är lättast att skissa en LO och sen köpa hem ev nya grejer till den..hur gör ni???
Iofs känns det ju inte som ett problem eftersom jag gäärna shoppar scrapgrejer men ändå
åh jag kan knappt somna tror jag har just beställt ett mastodontpaket me nästan bara papper hos scrapaddicted.se...*lääängtar tills det kommer*
Sov gott alla
nån här inne som handlat på scrapkammaren.se? rekommenderar du den isf??
beställer man för 300:- får man 50% i rabatt nu i helgen! så man blir ju sugen..
okej tack.-)
puh!det blev en "dyr" helg Igår shoppa ja för 400:- på scrapaddicted och ikväll för nästan lika mycket på scrapkammaren
Men hon hade ju iofs rea så det blir ju bra, om hon nu har grejer kvvar vill säga..
jag får väl trösta mig me att jag inte ska gå på mässa(snyft!)
Mia2005: jättefina Lo:s
ja ja börjar känna igen mig i att va scrapskadad - man drömmer om scrapträsket och tänker på papper och fotokombinationer i de mest konstiga situationer Sen är det som Meli skrev i ts att det är beroendeframkallande och inte minst att shoppa massa scrapsaker!
Tur att gubben själv är ett hobbyfreak och inte bryr sig...
annika5064: sluta fresta m så fina papper*vill ha*
mystjejen: Jag har också beställt hos scrapkammaren igår. En del var slut men det var inte svårt att hitta andra grejer så det blev ändå en hel del.Men det var ju inte halva priset för inte så nu längtar man tills paketet kommer......
ny lO i starka bilder-mappen. Risa/rosa gärna så man kan förbättra sig....
hej cino och välkommen till en beroendeframkallande hobby Jag är inte gammal i gården heller men det är otroligt roligt vill jag lova!Ska bli spännande att se vad du scrappar!
Vad köpte du för grejer på Scrapkammaren? Jag beställde oxå en hel del och hade tur (stackars dig, Pyret78) för det mesta fanns kvar..
så fort barnen somnat ska ja sätta mig me scraputmaningen *nervös*