Scrapträsket 2
Men, var hittar man den där tävlingen på Scrappiz som Skumpis och Mammsy vunnit? Jag är rejält ovän med den j-a sidan; tycker den är helsnurrig...eller så är det jag som är det...
Men, var hittar man den där tävlingen på Scrappiz som Skumpis och Mammsy vunnit? Jag är rejält ovän med den j-a sidan; tycker den är helsnurrig...eller så är det jag som är det...
Ähum, jaha, det är jag alltså...tack!
Ja, jag tycker det är jättesvårt at
oj, lilleman tryckte...svårt att hitta och omständigt!
Det är väl det som saknas; tiden att sitta och lära sig Scrappiz sida; lägger den hellre på scrappandet! Och så här då, förstås!
GRATTIS till dubbelsegern, tjejer! HEJA, HEJA, HEJA!
Längesedan jag la in några nya LO:s...här är några nu, nyss plåtade i dåligt ljus, men tigger lite om respons; har nämligen doodlat! Sååå kul!
Färgerna är inte riktigt med verkligheten överensstämmande och den vita "pluppen" över sonens rumpa enbart digital!
Leamon, jättefiiina nya!
Gokväll flickor!
Om jag av någon anledning glömt att tacka någon personligen i gästboken, så passar jag på att göra det här! TACK till er alla som skrivit så goa kommentarer!
Tar mig nu en scrapFRI kväll, hur nu det blir...man kanske kan stansa ut lite medan man glor på TV? Eller, nej, helt fritt ska det bli!
Kanske....
Wheeeeeeeee! Min son är jätteduktig på att doodla...på lakanen! Ghaaaaaaaaaaa....
Annan bra länk till skisser...
www.dailysketches.com/mediagallery/album.php
Grattis Skumpis!