Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Scrapträsket 2

Jättefin liinda!

Konstigt med hörnet; kan tyvärr inte hjälpa dig med det...det dyker upp så mycket mystiska fel emellanåt...finns förresten några nya hos mig...men vad det är svårt att få till färgerna; tycker alltid att de blir lite dassiga...

• annika5064

Behöver lite hjälp! Jag var Dagens Scrappiz igår (utnämnd av MAMMSY som var dagen innan!) och jag är ganska bortkommen på den sidan...någon som varit förut och kan upplysa mig om hur jag utnämner nästa????

• annika5064

Ok! Tack Skumpis, ger mig på det nu då...

• annika5064

Men det finns ju Scrapbutiken i Fjärås/Åsa och Scrapperiet som väl ligger i Onsala...sedan finns Kickis Pyssel i Västra Frölunda...och Pysselpunkten i Halmstad icke att förglömma...Alla dessa kan man väl ringa innan och fråga om man kan få handla direkt, om jag inte minns fel...fast nu i semestertider kanske det inte är så lätt.

• annika5064

Men, trez,inte känna så, du gör ju jättefina saker! Fast jag förstår hur du menar, för varje gång jag gör en LO som jag är supernöjd med, så sätter jag mig och surfar runt och hittar rena konstverken...

Men kanske kan det hjälpa dig att byta format, eller lifta rakt av från en favoritLO? Jag tänker ta några av ovanstående Länks LO:s och kopiera helt och hållet; tycker hon gör suuuuuuuuuupersnygga grejer!

• annika5064

Syns lite dåligt, tycker jag...ska man kanske kopiera i förstorat format? Jag testar...

Svar på tråden Scrapträsket 2