• MAMMSY

Scrapträsket 2

Oj missade att du fyllde år GRATTIS!!!!
    Hoppas du får en massa fina scrappresenter, fast ditt lager borde väl vara välfyllt efter alla usa besök

• MAMMSY
    2xA skrev 2006-08-25 12:09:53 följande:
    Nu känner jag mig lite gnällig...Vissa i den här tråden som visa sina alster får en massa berön, både här i tråden och i gästboken. Men till vissa skrivs det inte ett ord. Jag skrev för nån vecka sen att jag scrappat en idébok, kunde se i besöksstatistiken att de flesta ev träskets medlemmar varit in och kollat på den. Men INGEN skrev en endaste kommentar, inte i tråden, inte i gästboken. Då blir man lite ledsen... Jag lägger ju inte ut nya grejer så ofta eftersom jag nästan aldrig hinner scrappa så det vore ju kul med LITE ris eller ros i alla fall.Sorry att jag gnäller nu, men jag behövde bara få ut det där.Och detta är inte menat som ett påhopp på NÅGON överhuvudtaget!
    Tar det inte som Gnäll men ofta är det lätt å missa att nån kanske har skrivit nått i tråden å självklart är det jättetråkigt om ingen skriver nått i gästboken Hellre ris än inget alls brukar jag säga för det är ju genom possitiv ocj negativ feedback man förbättrar sitt scrappande Däremot vet jag någonOskyldig som ofta är innne å tittar inne hos mig men som aldrig skriver nått i min Gästbok å då kanske man inte ska skriva att det är tråkigt att ingen skriver i sin egen..   Gnäller lite tillbaka bara
  • MAMMSY

Jag skriver till 90% i folks gb eller här i tråden händer kanske nån gång att man inte hinner för att jag har Julia brevid mig eller så men jag tittar aldrig in till samma person flera gånger utan att aldrig skriva nått

• MAMMSY

Tjohooooooooooooooooooo jag har fått mina nya BG papper från annas scrapbooking
    Dom e så fina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Värmepistolen på chlas ohlsson är jättebra å kostar 99 tror jag

• MAMMSY
    Loppan79 skrev 2006-08-25 13:51:24 följande:
    Jag gick ju förresten in här för att berätta att jag var förbi Netto och investerade i en pappersskärare som nån här tipsade om. Har ni testat den än? Funkar den bra?
    Nja jag är van vid att sno Skumpis grymma 300 krs maskin när hon är så jag tycker att nettomaskinen skär lite snett, men den är helt ok för det priset
  • MAMMSY
    Loppan79 skrev 2006-08-25 14:13:30 följande:
    Mammsy - jag har ju inte testat nån annan så jag har ju inget att jämföra med...
    Eftersom den bara kostar en 50 lapp så tycker jag att den är helt okej tills jag tar mig i kragen å köper en dyrare Eller när jag inte får låna Skumpis längre
  • MAMMSY
    Loppan79 skrev 2006-08-25 14:56:47 följande:
    bitte - här kostade den också 69:-. Nån här (kommer inte ihåg vem) sa att det gick att skära 12*12 papper med den.
    Konstigt här kostar den 49 Det går å ta 12x12 ark i det är nån centimeter över tror att ett a4 är 29,5 cm eller nått...
  • MAMMSY
    Mella72 skrev 2006-08-25 15:06:48 följande:
    Loppan79 och Bitte71- Nettos erbjudanden gäller bara i en vecka, den papperskäraren som jag tipsade om gäller inte denna veckan. Nu finns det en annan variant som kostar 69:-. Hur denna veckans papperskärare fungerar vet jag inte. Jag var där häromdagen och såg den men tittade inte något närmare då jag redan har en som jag är nöjd med. Den borde dock ta 12" papper då det står A4 eftersom det ska vara lite marginal också. Den jag köpte skulle bara räcka till A4 men jag har god marginal för 12" papprena. Skillnaden på den jag köpte och den som finns denna vecka är att den här skär med rullkniv och den andra hade ett skärblad. Jag har en med rullkniv sen förut (från Jula) och den skär snett..kanske för att jag aldrig blev vän med rullknivsvarianten.
    Aha! Då förstår jag varför priserna var så olika.. Det enda jag funderar på är hur jag ska få tag på skärblad sen när dom e dåligaFundersam
  • MAMMSY
    Minimalla skrev 2006-08-25 18:44:13 följande:
    2xA, hur stort är albumet? Det låter jättefint.Jag har kommit på att jag nog behöver sånt där floss, gärna rosa. Är det nån som vet vart man kan beställa det, där de inte har något lägsta ordervärde och fraktkostnad enl postens tabell?
    Pysselpunkten Scrapaddicted å Vixxans
Svar på tråden Scrapträsket 2