• Fnyz

Scrapträsket 2

är de här colorblocking:

• Fnyz

hallå är de scrapping på hög nivå ikväll eller vad är de frågan om??

ni kanske har annat å göra på en fredagkväll förståss jag sitter här som vanligt, svårt å göra annat när matilda sover å sambon är ute å dricker öl för ovanlighetens skull

• Fnyz

hmm..har en öppnad rödvinsdunk i barskåpet efter sambons 30-årsfest å även en vitvinare kanske ska ta sig ett glas å sätta sig vid scrappingen.

• Fnyz
    Matriark skrev 2006-08-18 22:29:48 följande:
    tr3z skrev 2006-08-18 18:16:30 följande:  Dessutom funderar jag på att scrappa lite altered att ha på mitt skrivbord för att pigga upp, typ nån plåtburk för pennor å så. Haha.. tänka som jag, jag scrappade telefonen idag...Kommer väl bild imorgon.. hann inte färdigt för det blev akut till jourtandläkare ikväll. Smabon spelade bandy med äldsta dottern, det blev en krock och skaftet på bandyklubban får rätt mot hennes mun, Usch vilken hemsk syn att se, stackas liten  jobbig mammarollen, inombords vile jag grina själv av oro, men utåt försöker man vara lugn och sansad och tänka metodiskt vad som ska göras.. skölja bort blod och kolla skadan, ge smärtstillande, trösta, ringa 112..4 tänder dragna.. mjölktänder som tur är.En layout är redan planerad om detta också. Tänderna ska ner i minnesficka.
    men gud huuuu hoppas allt är bra med er-... stackars liten
  • Fnyz

MiS: jag har åxå en dubbel med siluettmagar... det är ju en vanlig stil på grav-lo

• Fnyz
    pylle skrev 2006-08-19 22:18:16 följande:
    shop.lifetimemoments.com/merchant.mvcnågon som vet om det här albumet finns att köpa på någon svensk sida ???tycker det var så fint.
    hejhej...jag å åsa tänkte göra en gemensam beställning från liftimemoments om ett tag utifall de inte finns i sverige så kan du ju ta de då om du vill å du kan ju var amed ändå på våran beställning om du vill
  • Fnyz

den här är min favorit fast den som jag gjort till SWEbloggens skissutmaning är jag kanske ännu nöjdare med men den får ni se till veckan

jag är nöjd med den här för jag älskar färgerna på den å kortet är så himla härligt! sen så är jag ju monogram-älskare å här är de ju flera monogram alltså måste de ju va bättre

Svar på tråden Scrapträsket 2