• Fnyz

Scrapträsket 2

hahaha...här börjar diskussionen gå lite överstyr tycker jag är ni lite sugen damer eller

imorrn har vi scrapträff igen jag å pyret å Pylle å en till tjej, ska bli så himla kul å hoppas få mer gjort den här gången än förra.

• Fnyz

jag hart beställt sakura gel pennor från panduro nu de fanns ju 4 olika sorter i massa färger så jag beställde vit soufflé

• Fnyz
    Vips skrev 2006-08-28 19:12:26 följande:
    Hittade denna läckra förvaring! Hur många gånger har man inte sett ett sånt( i mina ögon- fult ) kryddställ, och så kan man göra så fräckt nu av det!! Jag ska nog ut o leta på loppis eller nåt efter ett sånt
    ååå vill ha....ska snart sätta igång ordentligt med mitt scraprum å då ska jag fundera på olika förvarnings anordningar. å de där var ju ett bra tipps för å har t.ex. blommor å blad å knappar i
  • Fnyz

här kommer bilder på mitt scrapbord som jag får ha än så länge fram tills matilda kan gå å riva i de.

bild på bordet med alla sakerna precis osm de ser ut just nu (och oftast):
    http://www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/php447qms.jpg

Bild på en del av bordet där de är som rörigast:
    http://www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/php333kvi.jpg

å här är en bild på en förvaringsradda som jag hittade på dollarstore idag för 10kr som är skitbra. det går alltså å öppna locken var för sig så man kan hälla ut den färg man vill ha (plus att de är jättesöta figurer på den):
    http://www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/php5lxlex.jpg

• Fnyz
    pylle skrev 2006-08-28 20:41:42 följande:
    fnyz vilka smart förvaring du hittat tycket jag kollade när jag var där men inte såg jag nå =). Skoj i morgon så är det scrapträff hos pyret78 vet bara inte riktigt vad jag ska scrappa då, hoppas jag får lite tid över och komma på.
    den var väldans gömd, de var ett tvåpack med sånna raddor för 10 kr alltså å låg vid tvålen å schampot i en liten hylla under massa necessärer
    här är en som djupdyker överallt efter scrappingsaker

jajamen Pylle imorrn då bär de av mot den lilla byn på A för ännu en trevlig scrapträff....jag har inhandlat fler anteckningsböcker för å scrappa julklappar å presenter ifall jagi nte får inspiration till nå LO:s, är inne i en "scrappa annat än LO:s" tid nu...de var så himlans kul å scrappa idébok så jag ska nog ta paus i LO:s å göra annat ett tag för å få tebax inspirationen.
  • Fnyz
    Fraise skrev 2006-08-28 22:21:36 följande:
    Ååååh vilken ågren jag har!! När man kollat vilka tjusiga grejer alla har åstadkommit fick jag lite prestationsångest här hemma. Suttit och stirrat på en massa papper och får ingenting gjort. Har inte tillräckligt med grejer för att åstadkomma vad jag vill. Plus att jag är så ny på det här också... Nån som känner igen sig?
    ooooja där var jag för 4 månader sen...men se var jag är nu!
  • Fnyz
    Fraise skrev 2006-08-28 22:30:54 följande:
    Fnyz-Har du åstadkommit allt det där på 4 mån?? *imponerad* Vilken fin liten Matilda du har! jag har också en!
    japp jag började i april å harinte ens lagt upp alla LO:s i galleriet...är en snabbscrappare när jag väl får inspiration....
  • Fnyz
    2xA skrev 2006-08-29 14:17:12 följande:
    Tack Mella72! Då är det nog en glaze jag har i så fall.Hoppas jag får en soufflé i alla fall, den verkar vara bättre enligt vad jag hört.Hmmm, lite svårt att förklara var Paper etc. ligger för mig som inte känner till stan så bra. Hade navigator i bilen och knappade in adressen så vi kom direkt dit. Men det ligger inne i stan i alla fall. Det går ju inte alls att jämföra med Scraproom, Paper etc är väl mer en hobbyaffär än en scrapaffär men de har lite scrapsaker också. Jag åkte dit för att jag inte hittade pennan på Scraproom...
    soufflé bli iaf texten "bullig" av.
  • Fnyz

tänkte skriva ngt positivt jag å då... Pixaco har inte dragit nå pengar för mig fasten jag fick korten för flera veckor sen å de hela tiden har funnits den summan på kontot kan ju hoppas att de missar å dra (peppar peppar...)

Svar på tråden Scrapträsket 2