• Fnyz

Scrapträsket 2

tr3z skrev 2006-08-26 08:13:04 följande:
    Igår köpte jag lite saker på Panduro (ett litet stämpelalfabet för 99:- och en skärmatta med skär-kniv för 59.. Maken tyckte det verkade onödigt eftersom ajg inte har så mkt tid att scrappa längre, men jag tycker att man ju alltid kan köpa på sig lite, tills man har tid Så gick vi in på Bolagret (ni i Helsingborgstrakten vet, ligger på Väla) och där har dom album!! 139:- för ett 12*12 i mocka-liknande material! Och 8*8 för 98:-! Samma pris som Panduro tar för inte-så-snygga i linne (men som blir desto snyggare när man dekorerar iofs). Så jag köpte ett 12*12 eftersom det står på min stora-dyrare-saker-som-kan-vänta-önskelista (har kortat av den betydligt den senaste månaden!). Bara ett tips alltså
    shoppade lite på panduro jag å skärmattan å kniven var ju jättebilliga nu å så la jag en beställning på lite grejer från deras katalog åxcå
  • Fnyz

nu drar vi jag å sambon åker på kryssning nu å tildisen ska vara hemma med farmor å farfar

• Fnyz
    pylle skrev 2006-08-26 09:57:11 följande:
    Fnyz skrev 2006-08-26 08:52:47 följande: shoppade lite på panduro jag å skärmattan å kniven var ju jättebilliga nu å så la jag en beställning på lite grejer från deras katalog åxcå Köpte du skärmatta och kniv här i på hobbybutiken???
    japp de var specialerbjudande nu 59kr. inklusive 3 extra blad.
  • Fnyz

hallå hallå hallå fnyz is back!

nu ahr vi kommit tillbaka från kryssningen...blev int eså himlans massa kort eftersom ajg inte ville ha kameran med mig hela kvällen ifall den skulle bli stulen, men tillräckligt många för å kunna scrappa om de.

kom ihåg å gå in å rösta på utmaningen...

Blommig: vart är du ifrån???

Pyret: visst kan vi berätta nu om vad vi ska göra i scrapväg här i våran lilla stad???

• Fnyz
    Pyret78 skrev 2006-08-27 21:37:06 följande:
    Fnyz: Klart vi kan Skickar kollektivt ros till er som lagt upp nya lo:s i gallerierna. Jo79: jag gjorde samma sak som du. Missade sommartemat Mammsy: Åhh vicken liten sötis, din "selma" var Min blir inte alls lika söt, men den får duga
    blir de reklam om man skriver de här va?
  • Fnyz
    Blommig skrev 2006-08-27 22:02:56 följande:
    fnyz: bor i kalix
    aah
  • Fnyz

ja jag är så himla taggad så jag ville skriva mssa här men då kom jagpå att de kanske är reklam? fast ändå inte för de är ju ingen av er som kan nappa på de

• Fnyz
    Carolina1979 skrev 2006-08-27 23:36:33 följande:
    Lämnade ett grattis i bloggen - men gör det här också! Superkul för er - ni är ju så himla duktiga!
    å tack
Svar på tråden Scrapträsket 2