Scrapträsket 2
utteröga: var precis in å kollade på din, vilket underbart kort en riktig liten filur såg de ut som
utteröga: var precis in å kollade på din, vilket underbart kort en riktig liten filur såg de ut som
1. Vad skulle du aldrig klara dig utan?
Chalk, brads,
2. Vad skulle du aldrig använda dig av på en lo?
konstiga klistermärken med vita "kanter"
3. Vilka affärer på nätet brukar du handla från? Motivera gärna varför!
Scrapbookbutiken.se : snabb leverans!, pappersbiten: bra utbud.
4. Vilka "fel" tycker du att du gjorde som nybörjare?
använde inte chalk
5. Ditt bästa tipps för att ta sig ur en scrapblock
Lifta, surfa runt å få inspiration,
6. Ditt bästa tipps för övrigt
Känner mig inte så duktig så jag kan ge tips...
hejhej idag å igår kom det massa kort å scrapgrejer så nu harj ag färdigställt en dubbel Lo om graviditeten och en vanlig som heter första båtturen.
kom in å kika
www.familjeliv.se/krypin/fnyz/gallery/phpybmksi.jpg
nån som vet ngn bra sida med skissar eller som har massa skissar? är kul å tolka skissar lite efter eget huvud tycker jag
eller de kanske är ngn som har lust å rita en skiss åt mig
har de skisserna redan å använt ett par av dem
weee tack här ska scrappas!!!
Deeva: men vad sjutton...de borde du få reklamera för på paket som jag fått har det stått "ömtåligt" elelr "får ej vikas" det är ju inte ditt fel att brevbäraren gör så..
MAILA!!! å stå på dig!!!
nu finns det återigen 2 nya lo:s i mitt galleri...är inne i nån scrappingrusch nu..härligt
Min sambo kallade mig för scrappoholic igår då kom jag på ett fint test om man är en scrapoholic eller inte...
Går du på stan å ser en snygg kudde/gardin/soffa/tröja å tänker direkt å vilket fint papper det där skulle vara? -då är du en scrapoholic!!!!
när jag stansar ut retron så tar ajg det försiktigt när jag ska dra ut pappret å ser till så att varje "pigg" kommer med å man kan hjälpa till med en pennspets elelr en pincett elelr nå ifall man vill använda formen.