• lycra

The Sims 2 hjälp!!!

Har nu äntligen köpt the sims 2! nu har jag skapat min familj och precis startat. Nu undrar jag, när de försöker få barn, då är det som i vanliga livet att det inte alltid blir ett barn direkt, hur ser man att hon är gravid? + hur åker man in till stan med sina simmar? + hur handlar man mat?

• Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!
  • Deegirl

Finns de på svenska?? e så kass på engelska

• Helen72a

ja, mitt e då på svenska

• Deegirl

ja! va bra, får be sambon fixa de åt mig

• SaraSofia

En liten fråga - varje gång mina simmar blivit gravida så får de tvillingar! Jättekul men det är riktigt jobbigt - även för mig och min simultankapacitet!
    Kan man på nåt vis, förutom att adoptera, vara säker på att man bara får en unge?

• Mamma Mu med Sparven Max

Mina simmar har försökt typ 5 ggr att få barn men inget händer!!! Tråkigt.....:(

• JessisPessis

Sara Sofia:

Nej, man kan inte vara säker på hur många barn man får.... Om man inte adopterar som sagt var.....

Det var inte förren på 8-9 försöket (med oliak par) som jag fick tvillingar...

Min snart 10-årige son fick dock tvillingar på första försöket.... Tala om panik han fick då han insåg det... hehehe....

• Greenmonster

helen72: kör du med en rippad version? i såna fall fungerar inte bygg verktyg.

• Helen72a

ops ja, det har jag....

• Greenmonster

helen72: kostar inte mycket att köpa. kan rekommendera det. att bygga är ju nästan hela meningen med spelet! Jag älskar att bygga hus och inreda dom. men väntar bara några veckor till så har nån hacker kommit runt byggblocket.

Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!