• lycra

The Sims 2 hjälp!!!

Har nu äntligen köpt the sims 2! nu har jag skapat min familj och precis startat. Nu undrar jag, när de försöker få barn, då är det som i vanliga livet att det inte alltid blir ett barn direkt, hur ser man att hon är gravid? + hur åker man in till stan med sina simmar? + hur handlar man mat?

• Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!
  • Kallista

Jag har bara haft en utomjordingsgraviditet på en manlig sim.. Kan de bli gravida med andra simmar också?

Sammet: Kolla om alternativet fria giftemål finns kvar. Om det inte gör det är de nog gifta. Din sim blev kanske lite putt för att hon inte fick vara med på bröllopsnatten... Få den andra simmen att prata och flörta lite med henne så kanske det ordnar sig.

• Liten Nina

Jag har fått infon om att det inte funkar, jag har ingen aning. Men eftersom det uppenbarligen funkar så stod det väl fel!
    Jag har löst det hela... Hittade allt jag behövde...

Någon som vet hur jag ska lösa mitt dilemma; min sim vill ha tio "relationer" samtidigt, jag har gjort henne kär i tio olika simmar, men hennes önskan är inte uppfylld?

• Sammet

Mina simmar vill fortfarande inte sova i samma säng.
    De ÄR gifta, det kanske är den där bröllopsresan som gör susen, kom inte så långt idag.
    Man har ju så många att ta hand om...

• Nanniz

Kan man åka på bröllopsresa? va kul hur då?

Min sims vill gifta sig rikt hur hittar hon någon, står ju inte på killarna om man klickarpå dom om dom är rika eller ej

• Kallista

Nanniz: Om man går in i de familjer(hus) där de andra simmarna finns kan man se om de har mycket pengar och bra jobb. Och så ser man också om de redan är gifta eller inte...

Väljer man att ha bröllopsfest (använd telefonen) så avslutas den med en minibröllopsresa. dvs paret försvinner iväg i en limo när festen är slut.

• Du är för liten

Liten Nina
    det innebär att dom vill ha haft sex med 10 stycken tror jag
    står det inte myspys med 10 stycken?
    det kanske räcker med att dom pussats då?

• Mrs USA

Jag hittar inte download-filen i mitt sim2

hur gör jag för att få in mina nerladdade hus i spelet nu då???

• Sarasnaran

Okej..

Jag behöver oxå sims2-hjälp!!!

Jag kan inte bygga i mitt sims!!

Kan det vara så att jag behöver sims (det vanliga, första) i botten så att säga innan?
    Eller kan det va en bugg??

HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

• Nanniz

( Kallita) tack. Ingen utav dom vill fria till varandra, de är redan förlovade

Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!