• lycra

The Sims 2 hjälp!!!

Har nu äntligen köpt the sims 2! nu har jag skapat min familj och precis startat. Nu undrar jag, när de försöker få barn, då är det som i vanliga livet att det inte alltid blir ett barn direkt, hur ser man att hon är gravid? + hur åker man in till stan med sina simmar? + hur handlar man mat?

• Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!
  • therre

puma2 -> tror inte det, men däremot andra sims spel

• Puma2

therre: Va tråkigt då. Såg framemot att köpa den.
    Vill ju inte slåss om datorn med sambon.

Men tack för svaret iaf.

• therre

puma2 -> hehe, köp en till *s* vi har haft otur för varje gång en ny expansion har kommit ut till sims så är det i samband med att nhl släpper sina spel (också ea games) och han äääälskar dom! jag köper alla sims och han köper alla nhl

• amathea

JO.
    Sims2 finns till ps2

• therre

amathea -> nä, det är väl bara sims bursting out vad det nu eller eller the sims urbz?

• amathea

therre...

nä... min sambo skulle nämligen köpa sims2 till datorn till mig, och råkade komma hem med till ps2....
    (tror det va önsketänkande, eftersom han vill ha ett playstation)

• Marlene

jag har sökt och sökt och sökt men hittar inget sims 2 till playstation 2 bara the sims och The Sims Bustin Out

• Puma2

Hoppas hoppas, jag letar efter sims2 till ps2:an

• amathea

Fantastiska Sims-fakta:
    The Sims? har sålt i över 24 miljoner exemplar världen över inklusive åtta miljoner av de olika tilläggsprodukterna.

Sedan releasen år 2000 har det släppts fem olika tilläggsprodukter samt en deluxe-version.

Dessutom har det nyligen getts ut till PlayStation® 2 och i en Online-version.*

Spelet är översatt till 17 språk inklusive svenska.

Över 500 000 exemplar sålda i Sverige.

Uppskattningsvis är cirka 60% av The Sims?-spelarna är tjejer.

The Sims? har legat på den svenska topp-10-listan för PC-spel sedan releasen i februari 2000.

Alla fem expansionprodukter har legat etta på den svenska försäljningslistan.

se.gamesmix.com/

Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!