• lycra

The Sims 2 hjälp!!!

Har nu äntligen köpt the sims 2! nu har jag skapat min familj och precis startat. Nu undrar jag, när de försöker få barn, då är det som i vanliga livet att det inte alltid blir ett barn direkt, hur ser man att hon är gravid? + hur åker man in till stan med sina simmar? + hur handlar man mat?

• Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!
  • Flamman

Nanniz, jag går bara inn i köpläget och säljer/delite därifrån, drar den till den blåa rutan nere på skärmen! konstigt att det inte funkar för dig!

jag gör precis som när man säljer möbler!

laddader du ner ditt spel?

• Nanniz

Flamman får inte ens handen när jag trycker på urnan går inte o rubba den på köpläge

Har köpt det

• missteddy

jag vill också spela sims men min dator är förgamal så jag får hålla mej till ettan tills man har råd att byta ut sakerna.

• Mrs USA

Han får inte vara ute och spöka när du ska sälja graven/urnan.

• DragonLover

Råkade ut för något knäppt !!!
    Ringde och beställde pizza....inget händer....ringde och beställde matleverans....inget händer....väntar ett tag...
    Får efter en stund syn på en konstig figur... pizzakillen Rasmus står på baksidan av huset med näsan mot väggen. Det går inte att prata med honom och det går inte heller att göra ett hål i huset, väggen stannar kvar framför honom.
    Var förtvivlad ett tag innan jag insåg att det fortfarande gick att åka till mataffären för att handla.
    Han står där fortfarande...

• Marlene

DragonLover: Knepigt pizza bud ;) Det händer lustiga saker i sims ibland. Jag lyckades ta död på elektrikern i första sims ;) han fick en stöt när han skulle byta en lampa. Han sprang sen runt och spökade och lagade saker som spöke och han skrämde en liten flicka så hon pinkade på sig ;)

• therre

dragonlover -> låter ut som en bugg :/

någon mer som råkat ut för buggar i ts2?

jag har den _ärliga_ versionen och ibland när simmarna ska myspysa, ta första kyssen och sånt så kommer det ju ett en scen som spelas i slow motion. denna bild är svartflimrig på vissa ställen. samma sak när man flyttat in i ett nytt hus och ni vet då taxin åker iväg.
    och om man bygger pool så speglas det blått i 'kameralinsen' eller vad man ska kalla det så man har en blå strimma framför sej när man spelar :s

nån som vet om det finns en patch?

• Nanniz

Mrs USA Tack ska testa det,

Någon som kan hjälpa mig med en sak till?

När jag ringer för att beställa hem varor så går det inte att godkänna leveransen

• EverTooMuch

Visst syns det när de blir med barn.
    Skitcoolt är det...Man får ock (tack och lov ) tillbaka sina vanliga kläder efter graviditeten.

• IceLizzie

Nanniz:

Om du vill ta bort den så kan du använda fusket. Tryck: Ctrl Shift c så dyker det upp en vit rad uppe på skärmen. Skriv in moveobjects on så borde det fungera att ta bort urnan.

*krama*

(P.S fler fusk finns på www.fuska.nu)

• Nanniz

Ever TooMuch Ja de är lycko dom attde kan ha sina kläder på än gång vi har ju mindre tur

• Nanniz

JA jag klarat :) Har raderat urnan nu och än av barna har flytat, den andra är vuxen om 6 dagar.
    Sen har jag ingått partnerskap hon blev kär i sin jobbar kompis och dom hadopterade en flicka. Så det är fullrulle nu .

Men det blev ingen bröllopsresa fast jag hade bröllops fest

• missteddy

hej är någon som vet som är för fel på pappan i min simsfamilj som spyr hela tiden ? vet inte vad jag ska göra! någon som råkat ut för samma

• Magenta

Missteddy: Han kanske är sjuk... brukar bli friska om de får vila mycket, och inte gå omkring så mycket. Om han blivit bortförd av utomjordingar kan han också vara gravid :)

• höna böna

en av mina simmar har dött... urnan står mitt på golvet... går det att flytta den? eller begrava eller nåt????

Svar på tråden The Sims 2 hjälp!!!