• Mi Ni Mi

    Fröken sverige 2016

    Tävling om den bilvande fröken sverige 2016..
    NU spekulerar vi

    Idag är hon SÖT
    Om 10 år vacker
    Jag vill ha bilder på era söta/vackra/charmiga tjejer

    Regler:
    - Bilden ska ligga i ditt galleri märkt fröken sverige2016
    - Inga fixade bilder
    - sv är ok
    - Bilden ska ligga i ert galleri när ni anmäler er så vi inte behöver vänta på bilder...
     
    Ja det var väl allt
    puss puss


    Tre barns mamma med fötterna på jorden och huvudet i molnen
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 23:10:18:
    Jag lägger ner eftersom det skapade såna enorma rekationer...
  • Svar på tråden Fröken sverige 2016
  • ariel77

    o kan det kanske vara på grund av sånna här tävlingar o dyl som så måååååånga unga tjejer har anorexia?? *en stilla undran*

  • alexix

    Det fanns ju en omröstning bara för ett tag sen - Blivande Hjärtekrossare..
    Vad jag minns så vart det inte sånt herrans liv...

  • smz

    Ojojoj, här inne gick det hett till.... detta kallar jag att överreagera. Tycker många av dessa omröstningar går ut på att rösta på det sötaste barnet.

  • Celindan

    Bra poäng TS!
    Junija, du lyckas göra en över-be-hönsad hönsgård av ett enda futtigt litet dun. TS syfte var inte att locka fram porrbilder på småungar som ska bli sexobjekt om 10 år. Sluta överreagera och inse att folk inte tycker o tänker som du själv alla gånger!

  • Majblomma12

    Mi Ni Mi, jag har inte andats om pedofili. Jag ifrågasätter varför man som förälder vill låta sitt barns utseende bedömas av vilt främmande människor? Jag undrar hur man som mamma kan tycka att det sänder positiva signaler till småflickor. Jag undrar hur man kan anse att barn ska utsättas för den utseendefixering som äldre flickor och unga kvinnor redan lider under?


    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Junija

    alexix:
    "Det fanns ju en omröstning bara för ett tag sen - Blivande Hjärtekrossare..
    Vad jag minns så vart det inte sånt herrans liv..."
    Då missade du något.

  • Majblomma12
    Celindan skrev 2006-06-20 23:31:36 följande:
    Bra poäng TS! Junija, du lyckas göra en över-be-hönsad hönsgård av ett enda futtigt litet dun. TS syfte var inte att locka fram porrbilder på småungar som ska bli sexobjekt om 10 år. Sluta överreagera och inse att folk inte tycker o tänker som du själv alla gånger!
    Junija har rätt att uttrycka sin åsikt precis som du, Celinda. Inse det du, i stället.
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • alexix
    Junija skrev 2006-06-20 23:31:51 följande:
    alexix:"Det fanns ju en omröstning bara för ett tag sen - Blivande Hjärtekrossare..Vad jag minns så vart det inte sånt herrans liv..."Då missade du något.
    Ok...
Svar på tråden Fröken sverige 2016