Inlägg från: HelenR |Visa alla inlägg
  • HelenR

Kalmar-tråd

Vi lilla kille ska heta Anton...

• HelenR

Hoppas att ni får trevligt imorgon. Själv ska jag in till stan och kolla läget. kan ju kika upp och se om ni e där så och visa upp Anton.... Annra sfår vi synas en annan fikadag.

• HelenR

Hej tjejer. Hoppas att ni hade trevligt idag?. Tyvär så åkte vi in till stan rätt sent,men jag hoppas att de snart e dags för en fika igen så kan jag nog komma... Ha en trevlig kväll....

• HelenR

Maj77:Skönt att lilltjejen mår bra nu,inge kul med gulsot,kan förstå att de varit jobbigt.... Jodå de e bara bra med Anton,han e så underbar så.... Hoppas att vi kan vara med på nästa fik och visa upp våra små liv=) Sköt om dig..

• HelenR

Andi Pandi: Hur känner du dig?? Börjar du bli nervös??Snart e de dags...=)

• HelenR

Andi Pandi.. Jag trodde jag skulle bli nervös när jag blev inskriven på förlossningen,men de vart jag inte.. Man hade annat och tänka på som värkarna.. Men jag önskar dih lycka till...

Nina75:Kan ju fråga dig samma sak som Andi Pandi,om du e nervös??De e ju som sagt inte långt kvar..... =)

De här med vikten stämmer nog. Jag vägde 52kg när jag träffade min sambo,sen rasade jag upp i vikt,så nu ska jag försöka gå ner till den vikt jag vill,om de går... Har redan gått ner 10 Kg efter förlossningen.... *stolt* =)

• HelenR

De där med en hemsida låter hur bra som helst,men jag kan tyvär inget om sånt där,jag e skit kass på och göra hemsidor,hade jag kunnat så kunde jag ha gjort en...Hoppas att de finns någon som kan??

• HelenR

Önskar er en trevlig helg....

• HelenR

Här är d inte många som skrivit just nu=).. Hoppas att ni haft de bra i helgen??

• HelenR

Salsan... Grattis. Kul och ha dig tbx=)

Maj77: Hur går de med lille Ebba?? Hoppas att ni mår bra.... Fina ni va i tidningen=) Själv såg man ut som ett fetto=) hihihi,men de va ju bara 2 veckor sen man fick barn så man ska inte klaga.....

Ja nu är de inte långt kvar för Nina75 och Andi Pandi. Jag håller tummarna för er.... E så nyfiken=)

Svar på tråden Kalmar-tråd