Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Helen bra idee... var just inne och såg att Nina har satt in en lite historie om när henne lilla föddes och att hon fått ett namn. =0) vill dock inte säga det för att jag tycker Nina ska få göra det själv sen när hon är på benen och är lite piggare!! men för nyfikna kan ni ju se det på hemsidan!!
    Välkomna dit!!

• Minname

Jen80: jo det är så att vi i kalmar tråden tyckte att vi skulle öppna en agen kalmar hemsida för oss som bor här och väntar och har barn. DÄr vi kan vara mer personliga. Just nu är det Nina som är webbansvarg och har hand om den. Vi har alla varsin pres där och det finns ett forum för disk. där!!
    Du kan messa Nina75 så får du adress till henne att anmäla dig till hemsidan om du är intresserad!

• Minname

Fler som hakar på!!??

FIKA Tis 16/11 kl 11.30-1200
    Helen
    Tufsan
    Minname

• Minname

Helen: det var ju trist!!! Krya på dig och hoppas du mår bättre snart.

Oj oj oj hehe var helt 100 på att jag skulle till BM imorgon kl 16 men kollade i kalendern och det visade sig att det var idag... nu jäklars håller mitt minne på att försvinna.
    var en som alltid hade koll på allt innan... behövde aldrig skriva i kalendern hade liksom allt i huvudet. jaja tur jag fick med den och kollade.
    kul kul BM idag då altså. hoppas magen inte vuxit enormt mycket mer tyckte 6 cm förra var tillräkligt.

Fler som hakar på!!??

FIKA Tis 16/11 kl 11.30-1200
    Tufsan
    Minname

• Minname

Nina75: Oh ja en fika i Nybro i helgen hade ju inte varit helt fel... kanske man får se lila Nova med ju!! Ska kolla med Tufsan nu när vi träffas på fikan... men jag har för mig att hn inte har nått bestämt så!

Jag kollar med henne sen kollar jag när hon kan kommer med en dag och tid.

• Minname

Nina75: tufsan kunde inte på lördagen men på söndag gick det utmärkt och skulle vara kul. Om hon inte ligger på BB hehehe... men det tror vi inte... =0)
    går det för dig på sön!!???

• Minname

Soffie : hu nej unvika den nu... hade ju stora kräksjukan i 24 timmar för 1,5 veckor sen och vill då rakt inte på det igen.

• Minname

Välkommen Dinkanesh sätter in dig på listan!!

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

November 2004
    2 Andi Pandi: Pojke 52 cm 4290 g
    4 Nina75: Flicka 54 cm 4650 g
    22 Ubj

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

April 2005
    18 Dinkanesh
    19 Busbubblan
    27 Mariiee

Maj 2005
    21 Soffie
    23 licja
    25 Anna D
    26 Sasson

Juni 2005
    9 Jen80
    15 Salsan

Totalt: 26 st

• Minname

Helen. ja jag och tufsan tog oss en fika till lunchen... satt och snackade skit på hamnkaffet och så. sen var det tillbaka till jobb och tusan begavs sig stapplandes på stan. =0)

Var hos BM igår:
    SF:33cm heheh gått ner 1cm (hon hade dock svårt att mäta den förra gången)
    Tryck: 109/65
    Hjärtsl: 155-157
    Vikt: +.5kg +10kg sammanlagt

Nina75: McD går bra för mig annars finns det väll det stället vi var sist på!!

• Minname

Helen : ja du har sagt att det är en tjej redan från dag 1 du såg magen heheheh hoppas du har rätt... e lite sugen på en lite Hedwig. Har så många fina sparade kläder hemma till en tös... men jag är lika glad för en påg ju!!! =0)

Hu ja KALLT... det är inte lätt på morgonen nu för en annan ... rotar efter strora varma kläder hemma men det är inte mycket som räcker om magen nu!!!

Svar på tråden Kalmar-tråd