Kalmar-tråd
heheh det går verkligen fram fort här på tråden... fick gå tillbaka minst 8 sidor för att hitta listan!! =0)
Sid 1000 inlägg 1000 paserat!!!
Hinner du vara lite stolt över det Tufsan trots Edvins ankomst?!
heheh det går verkligen fram fort här på tråden... fick gå tillbaka minst 8 sidor för att hitta listan!! =0)
Sid 1000 inlägg 1000 paserat!!!
Hinner du vara lite stolt över det Tufsan trots Edvins ankomst?!
sak nog lulla runt en sista vända på stan imorgon. lite korta varsel men nån som hinner med en liten fika på EM?
HelenR: japp efter 16 tiden!!
undra om djur kan känna på sig att nått är på g. igår betedde min lilla kisegubbe knasigt. han var runt och ylade i hallen. det brukar han göra när han är lessen och vi lämnar honom. sen gick han raka vägen och la sig på BB-väskan tala om protester!!!
jag tror att så länge man skriver i den borde den vara öppen!! heheh =0)
kanske skulle ta och kolla alla på tråden och se om de har intresse för hemmisen istället!!
god kväll här sitter jag med min lilla tens apparat och njuter. petunia och jag trivs mycekt bra tillasmmans... hoppas hon hjälper mig mycket sen när det är dax!!
Ja en liten tös som kom ut den 15/12 och jag måste meddela att hón har ett underbart fint namn... =0)
Augusti 2004
31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram
September 2004
30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram
November 2004
2 Andi Pandi: Neo 52 cm 4290 g
2 Ubj: Wilfred 48 cm 2500 g
4 Nina75: Nova 54 cm 4650 g
December 2004
13 tuffsan Edvin 50cm 3500g
11 Knyttet dec 04 Minna 50cm 3995g
18 bebben04
Januari 2005
6 Minname *bebis kom ut NU*
19 Aphrodite
24 Vickan
Februari 2005
4 Sparven
11 Lyckligast i världen
21 lillefrejen
24 Eddies Med tvillingar
26 annikandy
April 2005
16 Flamma
18 Dinkanesh
19 Busbubblan
27 Mariiee
Maj 2005
3 Mire
21 Soffie
23 licja
25 Anna D
26 Sasson
31 Eliin
Juni 2005
9 Jen80
15 Salsan
Juli 2005
8 Tillis
21 Piffe
Augusti 2005
9 Längta
Totalt: 32 st
bebben04 har man inte sett på ett tag så jag kan offra mig och föda nästa bebis om ni vill *suck* offrar mig men vad gör man inte för gruppen!!!
hade ju klart hoppas det händer så snart som... speciellt när man hör hur mysigt ni som har barn har det!! måtte den komma snart.
jo med mig är det bra. sitter här sista dagen på jobbet sen ska man hem och ladda och vänta bebis. Händerna är skit kroppen är skit men humöret är på topp och magen jobbar som bara den. hoppas det betyder att den är på väg ut inom snar framtid. men men nu är det ju jul och man har lite och göra så... =0)
Helen: vad jobbigt att anton är nattuggla och inte låter dig sova!! =0)
Achanta: hemsidan är bara att få via Nina75 =0) välkomme in där !!
Jag tycker vi alla ska svänga in på vår hemsida!!! den stängs inte ner och är mer privat!!!
Andi Pandi: nej int ealls.. jaghar nästan börjat dansa och kvittra ut allt det sista och firar!!
Friberg. jajjaja hahhahah denna resan kan dock sluta lite hur som... två fulla gubbari soffan och en depprimerad hund och två uppjagade katter!! tur man inte fått upp nån julgran dom alla kan riva ner!
fy ... cykletur i ett regningt blött kalmar.. ingen hitt kan jag meddela inte heller det enklaste med kort kjol och en 38 veckor stooor mage. destuom var jag tvungen att gå till 3 olika konditori innan jag hittade rätt kaka!!! grrrrrrrr
Soffie: jag har kollat med en privat i kalmar men dom gjorde inte det!!!
Nu sitter jag och lyssnar på när Friberg jobbar och gubbarna är nog redan rätt duktigt på kanelen hemma. dom messar och undrar när vi är på g och nu var dom i full gång med att göra potatismos!! suck jag vill inte veta vad man kommer hem till.
Vickan : det var så lite så tack för skutsen!!!
Nu sitter jag uppe efter en bökig natt uj vad magen är stor och bökig att sova med heheh och en valp desutom som har fullt bök att hålla koll på två katter. verkar som ajg får nattövning inför kommande uppgift!!!
ja verkligen ... eller ska alla titta in på hemmisen!!
idag har jag putsat alla fönsterna hos grannen som vi flytt städar till. men ingen bebis gör sig påmind. kraftiga samnadragningar dock och det drar neråt och ilar. jaja imorgon är det mer flytt städ som gäller....