Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

ja men då pinnar jag nog ner och tar lunchen med er!! kul att se de små ju och få sällskap på lunchen!!

• Minname

hej hej!!

har vait nere i skäne land i helgen det var mysigt och varmare =0)
    fick lite bebis saker av mamma och låna fina overoller av svägerskan så nu ska bebis vara varm i vinter!!
    Ska ta foto av sakerna jag fick urgulliga!!

var på ikea och laddade med billybokhy. bra att tag i nu annars blir det väll inte av heheh när bebis tar all tid.

TIPS!!!!! images.emmhost.com/BABYBASICS/messagent-SE.asp&PARTNER=BABYPROFFSEN gratis e bra!!!!!

• Minname

Nina75 bra att aktivera sig då lovar jag att den typiskt nog kommer *ler*

• Minname

jag fick inte lyssna på hjärtljuden utan vi bara pratade tog prover och så!!

• Minname

ja jag var där och dom var så snälla och söta alla bebisarna. Jag hann inte ens tänka på om min kropp reagerade. har i och för sig varit runt bebisar innan utan att nått hänt. så nej jag tror inte det fungerar på mig det där!!! =0)

• Minname

Helen ja det var det.. hade nog velat stanna längre och se lite liv i Anton =0) han var urfin med massa hår!!

• Minname

hu jo jag måste vänta jätte länge till känns det som!!! 10 lååånga veckor... vill bara somna och vakna upp dan efter förlossningen!! pratade nyss med en kompis och hörde hennes lille knorra i bakgrunden... då suger det till lite i bebis tarmen!!

• Minname

jag skulle kunna tänka mig lördag om inte annat för sön känner jag är en dag jag vila lite inför veckan som kommer!!

• Minname

Pratade med Tufsan igår och vi hade planer på att vandra runt lite i stan och eftersom man har en bit att åka känner jag att lördagen är bäst för mig att fika på för då kan jag ta det i anslutning med det. vill kunna nytja tiden lite om man nu kör in.

Vad säger ni för tid. För mig skulle 13 passa toppenfint.. lagom efter lite vandring på stan!!!

FIKA? Var är ni? Inga bebisar med?

lör 30/10
    Minname
    Tufsan
    lillefrejen
    aphrodite

Sön 31/10
    lillefrejen
    Bebben04
    aphrodite

• Minname

Nina75 jag skulle kunna fika lite senare om det passar att du får en bil och kan vara inne senare!!

Svar på tråden Kalmar-tråd