Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Ja vi får alla hålla tummen för längtan.

Sen en liten för Helen nu att det snart kommer en liten bebis att beundra på vebbisarna!!

• Minname

Nina75 : haha som jag då... var ju begis att spränga övre streket jag men lykades precis komma på det!! min den låg högt den...
    spännande då har du nog en bliviande austronaut i din kula!!!

• Minname

Helen herre gud vilken envis liten sak du har i magen!! grrrr vi vill ju att den ska komma ut säg... kanske kan vi alla skrika i kör och skrämma ut den om inget annat ... vad säger ni ska vi inte lura ut beben snart!!

• Minname

sätter mig och gormar så att era bebisar vill komma ut... *sätt fingert i örat*

• Minname

måste bara lipa lite kom jag på... insåg just att jag vill med vara så nära att få träffa min lille plutt i magen!!! Har lååååång tid kvar ju!!

• Minname

Ska kolla om jag kan komma men jag tror det!

Kl 12:00 nästa söndag utanför Kullzenska (3 okt), det är spikat! Passar på att uppdatera fikalistan.

JAG KOMMER!
    Maj77
    Minname

• Minname

heheh det är som jag då... har mammabaddräkt men trivs inte i den så det blir bad topp och ett par diskreta vanliga boxer trosor för inget annat går på... tänk hur det ska bli i slutet just nu har jag ju bara 27cm i sf ¨mått ju men den står bra ut ändå!!! =0)

• Minname

jag har kollat nu på sön och det är ok så jag kommer med!!! =0)
    nån som vill samåka från Nybro??????????????

• Minname

tufsan: vilken toppen idee,... jag dammar genast av och trycker ner mig i ålskinnsbaddräkten och kommer!!!!

Svar på tråden Kalmar-tråd