Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

oj oj oj säger jag bara idag har varit kaos. sa innan att jag inte mådde bra och det gjorde jag inte. har nyss varit på förlossnigen i 4 timmar. Från Fm och hela EM hade jag onda sammandragningar som inte ville släppa. Så till slut efter lite mod ringde jag in direkt så nu har man testat det. tappen var oberörd men jag fick en brikanylspruta och tabletter med mig hem att få livmodern att slappna av.
    tala om falsk alarm... heheh nu ska jag knipa tycker nog att tufsan ska få för mig... vill ju inte ha prematur.

• Minname

nu sitter jag på plats på jobbet och ska nog driva mästa dels av dagen, är fortfarande skakik efter brikanylsprutan men magen är lugn och fin!! dom gav inga signaler på att den skulle komma nu eller så men jag fick mig en tankeställare att det är på riktigt nu. dax att fixa så allt är klart.. =0)

• Minname

Eftersom jag inte hade nått att göra på jobb klipte jag lite och gjorde ett kollage på alla kalmarwebbisar som har fått bebis... dvs alla födda som finns på vår lista. någon som vill ha den kan ju messa privat kan jag skcika den!!

• Minname

Andi Pandi : jo tack det var en bra testrunda om man säger så... tala om panik. fast det ända jag tänkte på var just att jag inte postat julkorten tala om förvirring. jaja dax att ta allt på alvar och packa så mycket jag bara kan.

• Minname

hahah stor del av varför jag var orolig igår var att bebis var stilla... och nu får man igen. för det är full rulle idag!!

• Minname

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

November 2004
    2 Andi Pandi: Neo 52 cm 4290 g
    2 Ubj: Wilfred 48 cm 2500 g
    4 Nina75: Nova 54 cm 4650 g

December 2004
    6 tuffsan
    11 Knyttet dec 04
    18 bebben04

Januari 2005
    6 Minname med en Hedwig/Nehmo
    19 Aphrodite
    24 Vickan

Februari 2005
    4 Sparven
    11 Lyckligast i världen
    21 lillefrejen
    24 Eddies Med tvillingar
    26 annikandy

April 2005
    16 Flamma
    18 Dinkanesh
    19 Busbubblan
    27 Mariiee

Maj 2005
    3 Mire
    21 Soffie
    23 licja
    25 Anna D
    26 Sasson
    31 Eliin

Juni 2005
    9 Jen80
    15 Salsan

Juli 2005
    8 Tillis
    21 Piffe

Augusti 2005
    9 Längta

Totalt: 32 st

• Minname

Tufsan : jappa jag kör på ... packa väskan och kanske ha den i bilen just in case heheh.. lika bra att jobba ut den. En vecka är ju inget nu... har inte mycekt att göra.

• Minname

Tufsan: vallar mormor ja du... jag kan tänka mig att det inte finns så mycket annat att göra du borde ju ha gjort allt. fattar då inte hur du står ut. är glad att jag har ett jobb att gå till!! =0) då kan jag ju i alla fall fördriva tiden lite.
    kan dock itne fatta att jag slutar om 1 vecka... =0) hur underbart är inte det!! sen är det bebis time!!

• Minname

heheh nej det vore ju bra fel om jag skulle få före tufsan.... det är ju dock en mån i mellan.. hehehe men vi sa ju alltid att vi kunde mötas på mitten ju!!

• Minname

Andi Pandi : va söt han är en riktig gospojke!

Nina: ahhh nytt ställe låter intressant det måste vi ju testa!!

Svar på tråden Kalmar-tråd