Inlägg från: Minname |Visa alla inlägg
  • Minname

Kalmar-tråd

Andi Pandi: vad trist att du inte fick nån vidare info eller hjälp jaja. han är söt och perfekt som han är. som sagt har han ett fungerande öra så klarar han sig ju jätte bra. heheh bara tänk på som mamma att se vilket öra hna lyssnar på dig med heheh min bror är ju döv på ena sidan och vill han inte bry sig vänder han det till den som pratar!! =0)

• Minname

Jaha då sitter jag här och ska avsluta dagen på jobbet. Nu har man bara 3 dagar kvar och det är dax att avrunda de sista arbetsuppgif. tala om skönt. sen ska här hem och inväntas bebis!!!

• Minname

oj klockan är inte alls vad den brukar när jag är uppe. har lite samdragningar och hittar ingen bekvän ställninge att ligga i... händerna svullnar som den uj uj uj klag klag klag!!!

• Minname

Ja då till slut fick jag sovit lite när jag väl la mig igen men det var inte lätt att somna om. nu är jag rätt less på det. har inte klagat alls och mått prima som sagt men nu är mina händer illa där an och domnar bort under natten jätte mycket fast jag har mina skenor. =0) bebis får gärna komma ut nu!! som sagt en tenta kvar har gubben sen är det ju mer eller mindre fritt fram!!

Fribeg: ja du karlar du vet att göra två saker samtidigt. Detusom talar vi ju om 2 stora intressen. båtmaskiner och sex... inte lätt för dem!!

• Minname

Grattis på födelesedagen knyttet!!
    ja än så länge finns ingen bebis på webisarna men jag tror med som Nina att vi kan ha utkik idag!!

• Minname

Lillefrejen: heheh så sant ... smart förslag. men det är dock svårt. tur att henns gubbe då har tentorna som förvillar honom lite. kansek han inte tänker på stora prestationen. uj nu borde dom snart vara färdiga med tentorna. =0) spännande att se hur det gick för dom.

• Minname

Helen : ja har inte fått nån signal alls när hon kommer hem... =0) tror nog hon kommer in och säger hej och så när hon kommer hem.

Andi Pandi : en jullunch senare och spränfull mage med sammandragningar och jag har svårt att förstå vad du menar *ler* men jag kan tänka mig att det nog är så!!

Friberg: japp såg det hade ett missat mess... hahah tala om att vara uppmärksam!

• Minname

lillefrejen : jo då vet hur du har det... alla är på mig om det verkligen är bara en... heheh lika dan t på jobbet. alla är lika förvånade närjag kommer på morgonen. oj kvar än så du kom idag. grrr hehehe men oki nu vet dom om att jag haft sammandragningar och så vilket gör att dom förstår att et kan komma. dom är dock snälla så jag tar inte illa vid mig så.

• Minname

Tufsan! låter som allt gick med rasande fart skönt att alla mår bra och ni har kommit hem till lugnet. En annan travar på som vanligt. näst sista dagen på jobbet och nu skiter ja i vilket heheh ... nu kör vi för fullt ös att få ut bebis. hade kraftiga sammandragningar igår och jag var uppe och sprang en hel del. men nu på morgonen var det lugnt igen. så nu skiter jag i att tänka utan bebis får komma nu eller om en vecka eller när den vill. är dock inte rädd som jag var innan. för nu går det bra och den kan komma när som.

Helen jag skulle jätte gärna fika. Hoppas ju att det ska vara sista med magen. men just nu har jag lovat att hjälpa sambon flytt städa. heheh har hört att det kan putta igång saker ;0) ja typ putsa förnster. om jag hinner skulle jag jätte gärna fika!!!

• Minname

Augusti 2004
    31 Achanta: Joakim 52 cm 3990 gram

September 2004
    30 HelenR: Anton 52cm 3485 gram
    30 Maj77: Ebba 52 cm 3770 gram

November 2004
    2 Andi Pandi: Neo 52 cm 4290 g
    2 Ubj: Wilfred 48 cm 2500 g
    4 Nina75: Nova 54 cm 4650 g

December 2004
    13 tuffsan Edvin 50cm 3500g