• Lovan

Kogänget surrar vidare 2

Nu är jag här oxå!

Ulla-Bella - vad bra att du tog med party-listan hit! Räcka ut tungan

Har suttit mestadels av kvällen med att gå igenom olika stilar till word-dokument. Nu jäklar ska det bli tatuering av igen! Skrattande Synd bara att jag är så jävla smärträdd. Generad

Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan

Lör 23 sep Minja,Nitis, Darling, jordnöten, Solis, Lovan

Lör 30 sep Minja; Nitis ,Darling, jordnöten, Solis,JC71, Lovan

Lovar inte 100 att jag kommer på partykvällen. Beror ju på hur min depression mår. Om den mår bra o jag mår sämre alltså... *suckar*

• Lovan

CoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tungan

PARTYKVÄLL!!!!

Lör 2 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, jC71, Lovan

Lör 23 sep Minja, Nitis, Darling, jordnöten, Solis, Lovan

Lör 30 sep Minja; Nitis, Darling, jordnöten, Solis, JC71, Lovan

CoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tunganCoolRäcka ut tungan
  • Lovan

Känner mig SÅÅÅ feg över att jag knappt vågar gå in på Magic Line o kika utan att känna den där tatueringsmaskinen köra över kroppen. Generad Men å andra sidan klarade jag av det förra gången utan så väldiga bekymmer, så nog lär jag klara av det en gång till. Fick presentkort förra året när jag fyllde år där på Magic Line av maken, så nu måste det ju utnyttjas! Man har bara 1 år på sig, och det är ju snart mitten av augusti o då går det ut. Det var väl egentligen tänkt till en piercing, men jag känner att jag hellre vill ha en tatuering. Lättare att hålla rent och ta hand om. Skrattande

Nej, nu ska jag ta fram dammsugaren. Det var lite illa när Tias stolt kom med en näve dammråttor igår innan han skulle sova. Då känner man att det kanske är dags. Undrar bara vart f*n han hittat dem?!!? Förvånad

• Lovan

Tänkte berätta att det är vikinga-festival i Stallarholmen (utanför Strängnäs) i helgen. Svägerskan bor där, och hon tipsade om det. Tänkte att det kanske kunde vara intressant för någon annan, så jag sätter hit länken till deras sida.
    http://www.stallarholmensvikingar.se/

Hoppas att allt är bra med er.

*kramar* Lovan

• Lovan

Men Nitis gumman! Vi finns här om ni vill ha bekanta. Har funderat på att bjuda över dig o Jonte många gånger när ni är ensamna (o när din J är hemma oxå naturligtvis!) när din J är på jobbet, men så vet jag ju att Jonte sover tidigt. Men vill du hitta på någonting är det bara att höra av dig. Ja, om inte annat än att ösa galla över våra respektive! *blä*
    Dessutom tycker jag som Darling - SJÄLVKLART ska du åka själv! Om du inte vill berätta som det är för brudparet så skyll på att J måste vara hemma med Jonte. Fundersam

Ni ska veta hur mycket Minjas mage har växt!!! Såg henne från sidan idag o det syntes VERKLIGEN att hon är gravid! Skrattande
    Åh, jag är SÅÅÅ avundsjuk på er som väntar barn igen. Men jag vet ju att det kommer med största sannorlikhet vara jättesvårt för oss att bli med barn igen, så jag försöker förlika mig med tanken att det dröjer några år innan vi får en knodd till. Gråter

• Lovan

Minne: Jag har köpt koss-gardiner från Jotex! De blev JÄTTEFINA i köksfönstret, + att Tias fick koss-gardiner i sitt rum oxå. Men nu har han gardiner där jag köpt tyget från Ikea (rea - alltid trevligt!). Ser ut som typ tiger-färgat tyg (eller - det vet jag inte om det gör förståss. Vitt tyg med svarta stora prickar.). Rekommenderar det tyget - det är ap-billigt och så ser det riktigt häftigt ut i ett barnrum. Skrattande

• Lovan

Minne: Vad skönt att ni kommer bättre överrens du o Phillip! Känner igen det där (fast i liten skala - Tias var ju rätt liten när jag började jobba) med Tias - det blir en helt annan samvaro när man inte finns där 24/7.

Nu är det dags att klä på sig lite grann o sticka iväg till Vikingafestivalen i Stallarholmen. Ska bli SÅÅÅ ROLIGT! Skrattande Jag har äntligen börjat använda vår nya bärsele (en Ergo) till Tias så att jag kan bära honom på ryggen. Hade den första gången här i veckan när Midnattssols-rallyt var i stan. Folk trodde först att jag bara bar en ryggsäck. Tias älskar verkligen att sitta på min rygg i den selen. SKÖNT! Så slipper man ha med sig vagnen konstant hela tiden. *pustar*

• Lovan

Vi tänkte ha en Power Meet-fest i morgon här hemma hos oss för att sedan ta oss ner på stan o titta på alla snygga bilar. Om någon vill komma kan ni väl slå en pling till oss så att vi vet om det. Cool 
    Välkommen alla med respektive på fest! Cool

• Lovan

Självklart har Tias blivit hostig och lite snuvig efter att ha varit ute så länge natten till idag (vi kom hem kl 3!!!), så festen ställs in. Taskigt att kräva att han ska åka iväg någonstans med sin faster bara för att vi ska ha fest. Då är det bättre att han får vara hemma med faster o att hans mamma o pappa får åka iväg o festa istället. Skrattande

Ha en bra kväll nu allihop!

• Lovan

Men vad sägs om Mongoliska? Jag menar - vi har ju pratat om det jättelänge, men aldrig kommit till skott! O där finns ju mat som funkar för alla människor i den här gruppen. (eftersom man fixar sin egen mat, eller tar från menyn)

(fyll i om det finns förslag på vart vi ska gå, och sen namnet på de ställen du vill rösta på - självklart kan man ju rösta på fler än ett förslag Skrattande)

Förslag på restaurang på 2 års kalaset:

# Mongoliska : Lovan,

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2