• Lovan

Kogänget surrar vidare 2

GRATTIS JC!!! Åh, vad glad jag är för er skull som ska ha en liten till!!! Skrattande

Här är man tillbaka efter 4 dagar i Gävle hos Tias gudfars föräldrar. Igår var vi på Furuvik, i förregår var vi ute på det blå havet o hittade oss en ö att mysa på, och resten av tiden har vi bara tagit det LUGNT! Har varit hur skönt som helst att bara komma bort ett litet tag.

Nitis: Vad härligt för er att ni kommit fram till det beslutet. O eftersom ni haft det lite gungigt i förhållandet är det ju dumt att dra in ytterligare ett barn i det hela - o dessutom kan man ju vara lite konstig som kvinna när man är gravid. *skrattar* I alla fall jag var det! Oskyldig

Nej, nu ska jag gå ner o gå ut. Är jättevarm efter att ha suttit i en stekhet bil i flera timmar.

Hänger gärna på här i veckan, men jag vet inga dagar än så länge, så jag väntar med att skriva upp mig.

*kramar*

• Lovan

Nitis: De som ni ska på bröllop till - bor de i hus?

• Lovan

Okej, annars hade ni ju kunnat köpa ett "Kärleksträd" som växer tillsammans med deras kärlek. *hmmm...* Då får jag lov att klura lite till innan jag kommer med ett förslag.
    Biocheckar kanske? Då är det ju en present som de kan använda länge - o så kan ni köpa ett biokit med micropopcorn, en massa drickor o annat smått o kul. Det behöver ju inte vara någonting märkvärdigt bara för att det är en bröllopspresent.

• Lovan

Är jättesugen på att hänga med på en biokväll, men känner nu att det är lite väl dyrt just nu för oss. Så jag måste tyvärr tacka nej till att följa med. Hade det varit en filmkväll hade jag mer än gärna hängt på.

• Lovan

Då får väl jag lov att skryta lite mer än dig då Solen, för jag har klippt Tias 4 gånger redan. O så har han gått till frisören 1 gång. Går alla tiders - men man får se till så att trimmern inte lägger av mitt i klippningen (vi lyckades med det förra gången, så då fick jag lov att handklippa honom så att han inte såg HELT knasig ut när han skulle till dagis dagen efter - o sen fick maken åka o köpa en ny trimmer så att vi fick klippa färdigt kvällen därpå! ). Cool

• Lovan

Men lille sötingen då!!! Förstår att J inte kunde säga nej till att införskaffa honom. Skrattande
    Här har jag börjat kika lite smått på en katt igen, men det är ingen bråtska. Lisa trivs hittills ganska bra med att vara själv. Det kanske blir annat i vinter när det inte går att vara ute o leka längre. Kallt ju!!! Cool 

• Lovan

Vad menade du med "kill-letning" Darling? Förstod inte - men det kan å andra sidan bero på hur mycket klockan är...

• Lovan

Jag tycker att La Tapita låter mest lockande. Så den får min röst nu.

• Lovan

Choko vännen - jag tänker på er hela tiden... Vet hur jobbigt det är att behöva ta beslutet. Behöver du gråta av dig är det bara att ringa.

• Lovan

JAG HAR FÅTT JOBB!!! Förvisso bara ett extrajobb, men det är ju alldeles utmärkt med tanke på att plugget börjar den 21a. Jag är så otroligt glad så det finns bara inte.

Svar på tråden Kogänget surrar vidare 2