Använder ni lekhage?
Är lite nyfiken på hur vanligt det är med lekhage och vad ni tycker om den?
Motivera gärna era svar.
Är lite nyfiken på hur vanligt det är med lekhage och vad ni tycker om den?
Motivera gärna era svar.
82:an _ Det är nog samma som vi har. Den är skitbra! Just nu står den som en stor halvmåne runt akvariet och min stooora Monstera som annars är ett hett villebråd!
är emot lekhage,tycker att det är plågeri,tvinga dom att sitta instängda så där,usch.
Pissypopi--Javisst, det resonemanget är jag med på men flera har sagt att de är emot lekhagar men de berättar glatt att de sätter ner ungen i spjälsängen när de ska gå på toaletten tex... Vad är skillnaden, liksom?
AnnaGBG: Ahh en baby dan flex
tycker att den är super. Nice att man kan köpa till ett tyg så att det blir ett tält också funderar på att göra det när M blir lite äldre.
Har ingen men skulle kunna tänka mig att skaffa,är ensamstående och ibland måste man diska tex 10 minuter och sånt,dessutom vet jag med mig att min son hade varit ganska nöjd endå,han brukar vara nöjd med det mesta,men det hade varit skönt att kunna göra såna småsaker utan att vara livrädd för att han skall slå ihjäl sig...
AnnaGBG: okej, då förstår jag ditt resonemang oxå.
Jag är emot lekhagar, men då använde jag inte spjälsängen på dagtid heller.. utan endast till sömn.
Min dotter fick helt enkelt följa med på toaletten
Jag har inte haft någon lekhage men däremot har sonen lekt i sin säng. Han har gillat det och behövt det.
Jag tror inte att det är många (finns säkert någon tyvärr) som låter barnet sitta inlåst hela dagar eller längre stunder. Jag har min dotter där när jag behöver göra något och inte jan hålla ett öga på henne ex gå på toa, vid viktiga tele samtal... ja ni fattar ![]()
Jag har ingen men skulle vilja ha en
82:an--Finns det!? Åh, så bra, det måste jag kolla efter. Han är helt jäkla koj-tokig just nu!