Använder ni lekhage?
Är lite nyfiken på hur vanligt det är med lekhage och vad ni tycker om den?
Motivera gärna era svar.
Är lite nyfiken på hur vanligt det är med lekhage och vad ni tycker om den?
Motivera gärna era svar.
jag e mycket ensam under veckorna (sambon e lastbilschaufför) när hon kommer upp i åldern skaffar ni vog en.. just för att jag ska kunna duscha o så.
Jag har ingen, Nova följer med mig överallt, antingen på golvet eller i sjalen, känns inte bra att stänga in henne!
SandvikenMamma - tummen upp!
Jag resonerar precis likadant...
vi hade en resesäng i vardagsrummet när emil var liten. satte honom i den om man behövde gå på toa. Sen på kvällen när han gått och lagt sig var det bara att rensa golvet på leksaker och slänga dem i resesänge. Praktiskt tyckte jag.
Om vi kände behov av det skulle jag nog föredra att sätta en grind vid Majas dörr så att hon åtminstone kunde röra sig fritt där inne.
Ler lite åt mitt svar; Har ingen men vill ha.
Min dotter är nu 21 månader och ska undersöka allt, med andra ord sitter inte still i många minuter. Skulle vara skönt med en lekhage i storlek 30 * 30 meter...! *ler*
Lioness
Har en resesäng för att inte storebror som är drygt 1.5 år äldre inte skall vara för "närgången".
Har tvillingar och har som tur e en naturlig lekhage i huset i form av att ena delen av vardagsrummet är nersänkt. Annars hade jag nog skaffat lekhage. Kanon att veta var de e, men snart kan de klättra över den kanten så då får vi väl se vad som händer...
ni kan alltids bygga et staket
Tänker inte skaffa...
Jag ärju inte i det läget nu
Men jag tycker att det är bättre att sätta upp grindar ist.
Har inte, och kommer inte att skaffa....skulle kännas obekvämt, hon får följa med mig om hon vill, annars så leker hon på sin filt i salongen, eller sitter i sin stol- självklart följer hon med om jag ska duscha, och nr2 har jag vant mig med att göra på 2 sekunder, eller så har jag dörren öppne och vinklar spegeln så att jag ser henne...
Jag tycker de ska få leka fritt, jag har tvillingar så man får vara med och ha koll på dem nästan hela tiden, de får ju tag i allt de inte får.
har ingen men vi funderar på att köpa en lekhage.
Usch nej, vilket elakt sätt att stänga in barnet och begränsa dess upptäckar lust. Tycker att man helt enkelt får barnsäkra sitt hem på ett sådant sätt att barnen kan få härja fritt och upptäcka världen.