• Trinity78

Vad vill du helst ha - torktumlare eller torkskåp?

Vi funderar på att slänga ut vårt torkskåp och ställa in en torktumlare ovanpå tvättmaskinen för att få lite mer rum i vårt trånga badrum.

Vad skulle ni helst ha - torktumlare eller torkskåp? Motivera gärna ditt svar.

Reality is a bore
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-05 10:21:20:
    Enligt Råd&Rön (och andra källor) är det en myt att torktumlare skulle slita på kläderna:
    www.radron.net/templates/test____4888.asp
  • Svar på tråden Vad vill du helst ha - torktumlare eller torkskåp?
  • mammatotoo

Torktumlare står högt på min önskelista!
    Vad enkelt att slänga in tvätten och slippa hänga alla plagg ett och ett =0)

• väntar o längtar

Röstade på "annat" - skulle absolut inte vilja var utan både torktumlare och torksskåp. Har så nu och har haft det i över 8 år. En god vana stannar...

• En av varje

Torktumlare.

Mamma till världens sötaste barn Isaac 040825 och Klara 060515
  • GladaVirre

skåp!! tummlare förstör kläderna..

• Laire
    GladaVirre skrev 2006-07-09 00:15:38 följande:
    skåp!! tummlare förstör kläderna..
    Läs:
    Trinity78 skrev 2006-07-05 09:22:00 följande:
    2006-07-05 10:21:20:Enligt Råd&Rön (och andra källor) är det en myt att torktumlare skulle slita på kläderna: www.radron.net/templates/test____4888.asp  
    Min signatur är på semester
  • GladaVirre

mina kläder har förstörts i tummlare,. därför bojkottar jag det.

• mammaNena

torkskåp. då kan du hänga in barnens ute kläder på vintern. + mattor och annat trams

• Polgara

Torkskåp!Jag gillar inte lukten av torktumlare.

• azalean

Jag röstar för skåp eftersom tumlare sliter så oerhört på kläderna. Jag jobbar i klädbutik å har jobbat me kläder förr så jag vet att de sliter.
    Måste du ha någe av dem egentligen?

• azalean

Såg nån lagt in en länk om att de var myt om att kläderna slist.. Kolla filtret efter du tummlat.. är de inte från dina kläder så vart har de då kommit in??

• mia1980

Tummlare för att handukarna blir så mjuka och goa.
    Kläder får ändå hänga då de flesta får enligt tvättråden ändå inte tummlas.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Zenobia

Har torkskåp nu och ibörjan önskade ja hellre att ja hade en torktummlare. Men nu har ja vant mig vid torkskåp och den är bra när man ska ha nåt fort att torka som bara blivit lite fuktigt t ex av regn. Men en torktumlare skulle vara super att ha också för alla lakan som annars inte får plats att hängas.

Svar på tråden Vad vill du helst ha - torktumlare eller torkskåp?