Moralen framför allt!;.)
Grann-Galningarna som klipper gräset innan åtta på morgonen (va fan tänker dom på?) Det finns några som jobbar på natten som kanske vill sova... Va säger man???
Grann-Galningarna som klipper gräset innan åtta på morgonen (va fan tänker dom på?) Det finns några som jobbar på natten som kanske vill sova... Va säger man???
Perfekta och övervackra kvinnor skulle också förbjudas De får övriga majoriteten av oss att må dåligt ju...
Va ska jag göra med grann-kärringen... Jag kan väl ändå inte gå över och raka henne? Då kanske hennes gubbe ber henne klippa gräset varända morgon
Funderar på att sätt upp en stor skylt "förbjuden gräsklippning råder här mellan 02.00-13.00 och underteckna den, Nattjobbarna Eller kanske komunen... kan inte riktigt bestämma mig...
Alla rökare borde behöva betala miljöskatt, tycker inte Ni det???
Särskilt irreterande med rökare, som frågar om man har en cigg??? Va fan, har dom inte ens pengar till sitt jävla röka
Sen får de ju betala lyxskatt också... Jävligt orättvist! Det är väl inget lyxigt med att röka
(jag har ingen balkong och hänga mig ut ifrån Jävligt orättvist!!!
Det ska jag verkligen göra Du är inte dum du!! Verkar desutom ha moralen på rätt ställe
Sen är det ju dom som går på kräftskiva och inte äter krägter... utan sitter och pillar med sina J*vla räkor Det är så man blir förbannad
Varför svarar Ni så långsamt? Slappt tycker jag