Inlägg från: Lycklig 76a |Visa alla inlägg
  • Lycklig 76a

Moralen framför allt!;.)

Nä, jag tycker det är mer än omoraliskt att göra ingrepp utan bedövning!!! Men dom kunde gott bjuda på den, när man ligger där så snällt och gapar, fast man är så skraj så man är nära till lipen

nu ska jag till jobbet! Så jäkla omoraliskt att tvingas jobba när andra sover... återkommer vid midnatt och skriver något riktigt smarrigt omoraliskt!!

• Lycklig 76a

Föresten... någon som vet något mer omoraliskt en bilverkstäder??? Va tror dom att bilar inte går sönder efter klockan fem eller jag kör runt med en ruta som inte går att veva upp, jag kommer få nackspärr ju och nån buse kan sno min spelare...

Tack och hej!

• Lycklig 76a

Hej igen! va skönt att höra att fler står på ens sida!!
    Jag har funderat på det här med politiker och det hänger faktiskt ihop lite med vad vi talade om igår... Även politiker kan ju få spriten hemkörd... Jag menar, då behöver de ju inte gå på krogen. Dessutom vill ju svartspritsäljarna ha cash, de tar inga kreditkort & då får de ju punga upp med pengarna liksom
    Eller så får de banne mä sänka priset på krogen. Då kommer det inte gå åt lika mycket pengar för politikerna och de behöver inte sno "så mycket" av våra skattepengar
    Vill gärna veta vad Ni tycker om förslaget!!!

• Lycklig 76a

KarJac: Att politikerna inte kan skilja en Toblerone från en stripklubb, det undrar jag om det går att göra något åt Jag har fått för mig att det är just därför de blivit politiker, så de både kan äta kakan och ha den kvar

• Lycklig 76a

va är Ni??? Ja, ja även moralkärringar och gubbar måste väl sova någon gång

• Lycklig 76a

Kojak: Ja! Håller med. Vi får se till att bli skallperade allihopa som är vakna nu rå
    Fast hur kommer det se ut?? Högmoralens tanter utan hår?? Nä, vi får bestraffa oss på annat sätt... Kanske tvinga oss att dra oss i sängen på morgonen skulle vara lämplig bestraffning

Aquariana: Supersnygg hyvel

• Lycklig 76a

Ser att du håller dig i högmoralstrådar aquariana Helt rätt inställning!

• Lycklig 76a

Aquariana: Skojade bara, ska inte göra om det Såg dig skriva efter mig i en tråde, där vi båda vara allt annat än högmoraliska Kanske borde vi ha en bikttråd också... Jag menar, även en moraltant kan väl tappa stinget någon gång...

Kojak: Det var en av anledningarna till varför jag flyttade. Min granne och jag hade inte samma musiksmak, så dålig musik borde kanske förbjudas!! Det är iallafall omoraliskt att förpesta andra med sin dåliga musiksmak... På dom Aquariana!! Tjohoo!!!

• Lycklig 76a

Kojak: jag är ledsen att behöva erkänna det, men jag är en grillgalning!! Fast jag grillar bara i min trädgård, och jag är omringad av andra grillgalningar, så då kanske det är ok då

• Lycklig 76a

Göta-petter, vilka påhopp
    Jag missade ditt inlägg ovan Kojak, det var en tråd om en stackare som gjort abort som 17 åring och som besökt kyrkogården på årsdagen osv. Säga vad man vill om abort, men sådanna människor ska man inte klaga på... Det är i allra högsta grad omoraliskt!!!

Och JO, det är omoraliskt att tillrättavisa oss! Akta dig Kojak Mohahahahahaha

• Lycklig 76a

Kodjak, Nu ligger du illa till!

Aquariana: vad ska vi göra mä enna??

• Lycklig 76a

Jag vet!!!! Hon måste ligga kvar och dra sig jättelänge imorgon (vilka bestraffningar jag kommer på!) blir nästan rädd för mig själv, på denna tråden!!!)

• Lycklig 76a

jag säger bara mohahahahaha.... det uttrycket har jag förresten lärt mig här på FL, därför jag använder det flitigt nu. Riktigt omoraliskt om Ni frågar mig

Vet inte vart Kojak tagit vägen, kanske hon skriver hemliga meddelande eller nått i den omoraliska stilen

• Lycklig 76a

Ursh skyanne mig! jag har redan börjat störa mig på vissa här på FL. Skrev ett tag "anonymt! i den Blomstertid nu kommer tråden, och jag blev fy förbannad på vissa, som inte hade någon moral och etik på den tråden, och dem orkar jag inte prata med mera

• Lycklig 76a

Kojak: jag hänvisar moraliskt till mitt inlägg nr 137

• Lycklig 76a

Aquariana: Låter förträffligt! Hissa flaggan itopp för moralen!!!
    kram kram

• Lycklig 76a

Kikar bara förbi... Ni är då för omoraliska *garvar*

Köpte en glass på McD och när kassabiträdet räcker över muggen, så ser jag knappt glassen för all colasås. Jag frågar lite snopet, att var är glassen. Den ska va så svarar hon mig kort, sen säger hon nästa.?.?.?.? Vilken skitunge, där stod jag som en annan moraltant och viste inte vad jag skulle göra... Så jag tog min colasås med glass i och gick... Snopet som attans, men Åhhh så smaskigt

• Lycklig 76a

Jag bara håller med här Och KarJac, är de bångstyriga, skicka dem till mig, så ska jag nog lära dem veta hut

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)